Royal Enfield a pregătit un roadster de 450 cmc, pe platforma Himalayan. Acesta se integrează în tiparul „modern classics” și se va putea conduce cu un permis A2.
Interesant este cum a ajuns motocicleta în atenția publicului. Însuși CEO-ul Royal Enfield, Sid Lal, a postat o imagine dându-se cu Guerilla, pe unul dintre conturile sale de social media. Fotografia a fost făcută undeva prin Spania, țară preferată de producătorii de motociclete pentru prezentarea noilor modele, mai marele Royal Enfield făcând „scouting” pentru cele mai bune drumuri. În cazul lui Royal Enfield Guerilla, lansarea pentru presă va avea loc pe 17 iulie.
În Elveția au apărut datele pentru versiunea omologată în Europa: monocilindrul de 452 cmc, răcit cu lichid, va produce 40 de cai putere și un cuplu 40 Nm la 5.500 rpm. Transmisia și sistemul de evacuare rămân cele de pe Himalayan, dar dimensiunile roților sunt de 120/70 – 17 pentru față și 160/60 – 17 pentru spate, cu un ampatament de 1.440 mm. Greutatatea în ordine de mers va fi de 185 kilograme, cu 12 mai puțin față de Himalayan.
Furca telescopică va fi clasică și nu inversată ca pe Himalayan, iar bordul TFT al acestuia este înlocuit de un display rotund. Jurnaliștii moto indieni spun că motocicleta ar putea avea moduri de condus și controlul tracțiunii, pentru a putea concura cu noul Triumph 400, bine echipat la capitolul electronică.