CRF450R, CRF450RX, CRF250R și CRF250RX, modele de referință ale gamei off-road de la Honda au primit updateuri majore pentru 2025.
Cea mai importantă schimbare este reprezentată de cadrul din aluminiu tip grindă dublă, reînnoit în proporție de 70%. Tubul inferior frontal a fost reproiectat iar barele de rigidizare se combină cu noile plăci pivot și suportul superior al amortizorului pentru a genera o creștere cu 8% a rigidității torsionale și o creștere cu 5% a rigidității laterale. Stabilitatea în viraje este astfel în mod consistent îmbunătățită.
Există noi puncte de atașare a cadrului auxiliar, a jugului superior și inferior, în care se montează o furcă Showa de 49 mm nou-nouță. Amortizorul și sistemul de pârghii Pro-Link, tot de la Showa sunt și ele un design cu totul nou.
Se păstrează jantele negre DID din aluminiu, dar gama off-road 2025 de la Honda are un etrier de frână față cu două pistonașe, dezvoltat pe baza experienței de curse HRC.
Propulsoarele beneficiază de noi setări de injecție, de un arbore cotit reproiectat și de revizuiri extinse atât pentru căile de admisie, cât și de evacuare. Arborele cotit are o rigiditate crescută în jurul știftului manivelei și o îmbunătățire a momentului de inerție, permițându-i să se rotească mai repede.
Fluxul de aer ajunge în motor printr-o rută mai directă, iar sistemul de evacuare, care include o toba de eșapament nouă, mai robustă, beneficiază de noi țevi colectoare extinse. Calee de ieșire este mai dreaptă și mai lină, îmbunătățind puterea și accelerația la turații medii și înalte.
În ceea ce privește electronica, Honda CRF250R primește și ea sistemeul Honda Selectable Torque Control.
Honda CRF450R și CRF250R au carene noi, împodobite cu noua grafică a familiei CRF, care includ și faimoasa „aripă Honda”, afișată vizibil pe aripa față.
CRF250RX și CRF450RX beneficiază de aceleași actualizări ca și frații lor de motocross, dispunând și hartă specifică a injecției pentru performanțe tipice disciplinei enduro.
Motocicletele au rezervorul de combustibil din plastic de 8 litri (comparativ cu rezervorul de titan de 6,3 litri al omologilor lor „R”), cric lateral din aluminiu forjat și protecții de mâini ca standard.
Gama europeană CRF a Honda se consolidează prin introducerea CRF250RWE și CRF450RWE. Aceste „Ediții Works”, fabricate, la fel ca și restul gamei în Kumamoto, Japonia, beneficiază de caracteristici care le sporesc performanța și atractivitatea.
Atât CRF250RWE, cât și CRF450RWE au porturi de admisie/evacuare finisate manual, tobă de eșapament Yoshimura și un filtru de aer TwinAir, timpi de aprindere specifici, asociati cu setări unice în modul de pornire, plus o chiulasă de un roșu metalic aprins.
Furcile beneficiază de un tratament Kashima întunecat pentru tubul exterior și un tratament cu titan pe țeava de glisare și amortizor, lanț DID DM2 auriu, manșoane Renthal, șa Throttle Jockey, jante negre DID-LTX, suport pentru axa față anodizat negru, precum și grafică actualizată și gravare cu laser pe jante și capacele suspensiei.
CRF250RWE este echipat, de asemenea, cu un nou sistem de ambreiaj hidraulic, cu un cilindru auxiliar revizuit, care reduce forța de tracțiune a pârghiei ambreiajului cu 16% în comparație cu un sistem acționat prin cablu, pe măsură ce temperatura de lucru crește.
CRF450RWE este echipat cu o oală de ambreiaj Hinson produsă la comandă, cu arcuri și capac care îmbunătățesc atât rezistența la uzură cât și performanța.
Pentru 2025, membrii mai mici ai familiei CRF – CRF150R, CRF125F, CRF110F și CRF50F – urmează exemplul fraților lor mai mari și prezintă toate elementele grafice noi ale familiei CRF.