Honda a pregătit o versiune „bagger” a lui Rebel 1100.
Astfel, CMX1100T Rebel vine într-o versiune touring, cu un semi-carenaj montat pe furcă și – deja cunoscuții pentru această categorie – coburi alungiți. Desi motocicletele tip „bagger” nu sunt neaparat foarte cautate in Europa, acestea reprezinta un segment de piata important in piata de peste ocean, acolo unde noua versiune a lui Rebel se va vinde doar în versiune DCT.
CMX1100 Rebel se bucura oricum de o personalitate duală. Motocicleta a fost gândită atât pentru cruising relaxat, dar și pentru o porție de desfătare pe drumuri virajate, grație unor suspensii cu specificații de naked.
Totodată, motocicliștii sau motociclistele care doresc să treacă la un model mai mare, vor aprecia dimensiunile oferite de Rebel, pachetul fiind ușor de gestionat, iar înălțimea șeii de doar 700 mm.
Motorul cu doi cilindri paraleli, de 1.084 cmc, provine de pe CRF1100L Africa Twin, oferă 87 de cai putere și un cuplu de 98 Nm, fiind, pregătit pentru a lucra cât mai mult la turații joase și medii. Aspectul „Old School” ascunde însă un caracter cât se poate de modern, existând patru riding modes, Honda Selectable Torque Control, wheelie control, cruise control, lumini LED, bord LCD cu afișaj negativ.
Acum, tot pachetul poate fi savurat și la drum lung. Pe lângă protecția aerodinamică oferită de semi-carenaj, cei doi coburi se integrează perfect în silueta lui Rebel și oferă o capacitate de stocare de 35 de litri.