Colaborarea începută de Harley-Davidson cu QJ Motor s-a concretizat în apariția a două modele de cilindree mică și medie. Deocamdată acestea sunt destinate piațelor asiatice.
Deși nu au fost încă lansate denumirile oficiale, se speculează că acestea vor fi X350 și X500. În acest moment sunt utilizate denumirile interne, HD350, respectiv HD500. De notat că QJ Motor deține Benelli, așa că nu ar trebui să ne surprindă faptul că X500 împrumută propulsorul cu doi cilindri paraleli de pe Leoncino 500, Euro 5, cu o putere de 47 de cai. Desigur, aceasta lasă o poartă deschisă pentru importul acestor Harley „low cost” în Europa.
Cu un look de flat-tracker, X500 ar cântări 207 kilograme cu toate plinurile făcute și la o privire mai atentă nu preia doar propulsorul de pe Leoncino 500 ci și frânele, suspensiile și roțile.Se remarcă furca inversată și etrierii radiali cu patru pistonașe.

Disc de frână tip wave și, ca și la fratele mai mare, un inel perforat situat între discul și axul roții care nu poate fi decât senzorul ABS. Totodată, furtunul de frânare este însoțit de un al doilea cablu care intră pe etrier.
În ce îl privește pe X350, acesta are motorul și ciclistica roadsterului Benelli 302S, documentele de omologare indicând o putere de 36 de cai și o masă totală cu toate plinurile făcute de 195 kilograme. Ceea ce nu e chiar puțin pentru o motocicletă de 353 cmc.
Rămâne de văzut dacă aceste două modele vor avea și altă misiune de îndeplinit decât cea deja cunoscută: să crească accesibilitatea mărcii Harley-Davidson în Asia, acolo unde motocicletele de cilindree mică fac legea.