Conceptul RevoNEX este foarte important pentru taiwanezii de la Kymco.
Sportiva electrică a fost prezentată la EICMA în 2019, pentru ca trei ani mai târziu ea să își facă din nou apariția, într-o formă diferită. Dacă aspectul motocicletei ne-a entuziasmat pe moment, nu am putea spune că a trecut proba timpului, nici măcar elementele de carenaj translucide.
Nici o problemă, par să își fi spus și taiwanezii, venind cu o a treia propunere, în această toamnă la EICMA. Dacă ți se pare că seamănă cu Livewire One, acest lucru nu este deloc întâmplător, pentru că RevoNEX chiar se bazează acum pe platforma Arrow. Aceasta folosește bateria ca element structural, eliminând nevoia unui cadru.

Domnul din imagine este Allen Ko, președinte al Kymco. Dânsul speră ca varianta de producție să fie lansată în a doua jumătate a lui 2026.
Trebuie spus că între LiveWire – brandul de motociclete electrice dezvoltat de Harley-Davidson – și Kymco există un parteneriat strategic. Platforma Arrow este folosită pentru LiveWire S2 Del Mar, un street tracker și cruiserul S2 MulHolland. Acestea au preț de vânzare de 15.500 de dolari și respectiv 16.000 de dolari.

În dreapta, propunerea Kymco pe segmentul scuterelor Adventure, CV-R5.
Revenind la conceptul RevoNEX,dacă variantele sale anterioare foloseau o transmisie clasică, aceasta utilizează o cutie de viteze simulată, combinată cu o manetă de ambreiaj și o pârghie de schimbător.
Iată așadar cum motocicletele „termice” se îndreaptă spre automatizare în ce privește transmisia, iar electricele testează apele cu o transmisie clasică.