Triumph Speed Triple 1200RS este mai puternic și primește suspensii electronice Öhlins

Triumph Motorcycles a prezentat noul Speed ​​Triple 1200 RS pentru 2025. Tricilindrul de 1160 cmc oferă acum 183 cai putere și 128 Nm la 8.750 rpm.

Dispare în schimb din gamă semi-carenatul Speed Triple 1200 RR, motorul café racer-ului nemafiind upgradat la standardele Euro 5+. Propulsorul Speed ​​Triple 1200 RS încorporează know-how-ul câștigat de Triumph în Moto2. El este acum mai compact și mai ușor și, chiar dacă furnizează mai multă putere și mai mult cuplu este și mai fiabil.

Un nou sistem de evacuare cu curgere liberă și o tobă finală compactă și ușoară fluidizează fluxul gaz și centralizează masele. Dar, accesoriul esențial pentru noul Speed ​​Triple devine finala Akrapovič, realizată din titan și un suport de montare din carbon și sigla gravată cu laser.

Triumph Speed ​​Triple 1200 RS este echipat cu suspensie semi-activă de ultimă generație Öhlins® SmartEC3, cu interfață de reglare bazată pe obiective (OBTi) Öhlins. Aceasta monitorizează și ajustează permanent caracteristicile de amortizare. Indiferent dacă motocicleta rulează în linie dreaptă, este frânată pentru un viraj, echilibrată din corp pe mijlocul virajului sau accelerată pentru ieșire, suspensiile sunt permanent ajustate, pentru performanța optimă în fiecare scenariu. Pilotul poate personaliza funcționarea sistemului folosind un sistem de meniu intuitiv oferit de bordul TFT.

Speed ​​Triple 1200 RS dispune și de un amortizor de direcție reglabil, etriere Brembo Stylema cu pârghie MCS, și vine gata încălțat cu anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V3. Ghidonul este sunt puțin mai lat și mai înalt decât cel de pe modelul anterior, creând o poziție de roadster, sportivă, verticală, care oferă o manevrabilitate precisă fără a se pierde nota de confort.

Jugul a fost actualizat pentru a se adapta la ghidonul mai mare și la apariția amortizorului de direcție. Finisajul său a devenit negru, în contrast cu furcile aurii Öhlins.

Triumph Speed ​​Triple 1200 RS are o siluetă care atrage atenția, cu un rezervor sculptural și un posterior minimalist.

Având la dispoziție trei decenii de design Speed ​​Triple, noul model păstrează farurile duble și bascula monobraț care rămân de actualitate din punct de vedere al stilului. Cadrul din aluminiu tip grindă dublă și roțile noi, mai ușoare, reduc forțele giroscopice și sporesc agilitatea pe viraje. Noul capac al șeii ascute partea posterioară a motocicletei.

Speed ​​Triple rămâne una dintre cele mai ușoare motociclete din clasa, cu doar 199 kg,cu toate plinurile făcute! Noua baterie litiu-ion semnificativ mai ușoară decât o baterie convențională merită menționată în acest context.

De la oglinzile tip bar end până la bascula meticulos sculptată, atenția la detalii, calitatea construcției și nivelul general de finisare sunt remarcabile.

Actualizările pentru 2025 includ noi sisteme electronice, configurabile de către pilot și reglabile independent de modurile de conducere. Noul sistem de control al ridicării roții față primește date de la unitatea de măsurare inerțială (IMU) pe șase axe pentru a determina tangajul motocicletei, oferă patru niveluri de reglare. Controlul frânării motorului este personalizabil în funcție de preferințele pilotului, completând hărțile reglabile ale accelerației și permițându-le riderilor să ajusteze feedback-ul oferit de motor, pentru a se potrivi propriului stil de condus și condițiilor de drum.

Brake Slide Assist, disponibil numai în modul Track, calibrează ABS-ul pentru mersul pe pistă, permițând mai multă alunecare a roților din față și mai multă ridicare a roților din spate.  Cinci moduri de condus distincte (Ploaie, Drum, Sport, Track, Rider), Optimized Cornering ABS și Triumph Shift Assist – quickshifter bi-direcțional sunt incluse în echiparea standard.

Tabloul de bord TFT de 5″ oferă acces instantaneu la toate informațiile cheie, controlate de un joystick intuitiv cu 5 căi și comutatoare iluminate din spate. Sistemul de conectivitate My Triumph, dotat standard, permite navigare pas cu pas și controlul muzicii de pe telefon.

Nu lipsesc nici sistemul de control al vitezei de croazieră și avertizarea de decelerare de urgență care activează o clipire de înaltă frecvență a luminii de frână. Pornirea motorului, blocarea direcției și a capacul rezervorului de combustibil se pot folosi fără cheie și, pentru un plus de securitate, funcția wireless poate fi dezactivată cu o singură apăsare de buton.

În ce privește culorile, opțiunea standard este Jet Black, iar opțiunile premium, Granite și Diablo Red, alături de Granite și Performance Yellow, cu scheme grafice noi. Motocicleta ajunge în showroom-urile Triumph în aprilie.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account