Pentru 2024, Honda CBF 125 primește o nouă tobă finală (mai scurtă, cu protecție cromată), un nou mâner pentru pasager (din aluminiu) și două noi culori, Imperial Red Metallic și Matt Marvel Blue Metallic.
Desigur, modificările sunt minore față de ceea ce s-a întâmpat în 2021, atunci când CB125F a fost practic reproiectat în jurul unui nou propulsor eSP (enhanced Smart Power). Acesta a pierdut nu mai puțin de 7 kilograme, iar pornirea sa este foarte ușoară și eficientă energetic, grație unui generator de curent alternativ.
Honda CB125F a ajuns să cântărească doar 116 kilograme, cu toate plinurile făcute, iar când vine vorba de consum, motocicleta asta va întoarce câteva capete. Cu un singur litru de benzină se pot parcurge 66.7 kilometri. Ținând cont de capacitatea rezervorului, care este de 11 litri, cu o singură vizită la benzinărie, rezultă că se pot parcurge până la 700 de kilometri.
Asta pentru cei care nu sunt deranjați că motocicleta are nevoie de o „veșnicie! pentru a ajunge la 100 km/h. Trebuie spus însă că proprietarii – și sunt destui – declară că CB125F ar putea să o țină toată ziua la 80 km/h. Roțile de 18 inch o fac să fie foarte stabilă pe toate suprafețele de rulaj întâlnite în oraș sau… la țară, iar dimensiunile anvelopelor te fac să îți comanzi altele noi, aproape fără a te întreba câți bani ai în portofel: 80/100 pe față și 100/80 pentru spate.
Honda CB125F este o motocicletă care aproape că nu te costă nimic în exploatare și întreținere. Poate fi foarte bine prima ta motocicletă sau motocicleta de „sacrificiu” pentru oraș sau navetă, dar care, culmea vei descoperi că e aproape imposibil de sacrificat.
Cei de la Honda insistă asupra faptului că dezvoltarea CB125F a presupus nu mai puțin de 19 patente. Honda a inclus în mod intenționat elemente de design caracteristice familiei CB și s-a îngrijit de detalii, precum parbrizul fumuriu sau un capac roșu pentru bujie. Nu lipsesc nici farul LED, bordul digital cu indicator pentru stilul de condus ECO sau chiar un cric central.