Pentru 2025, gama cruiserelor Harley-Davidson include următoarele modele: Low Rider S, Low Rider ST, Breakout, Heritage Classic, Fat Boy și Street Bob.
Fiecare dintre cele șase motociclete are personalitatea ei, spectrul variind de la nostalgic la rebel. Fie că adoptă cele mai moderne tehnologii, fie că sunt fidele stilului custom, modelele din această familie au caractere extrem de diferite.

Street Bob: noua emblemă de pe rezervor, în stil „diamant întins”, are la bază un design original Willie G., din 1966. Există finisaje noi și strălucitoare pe evacuare, capacul filtrului de aer, cutiile culbutorilor și pe capacele motorului. Lonjeroanele aripilor spate, jantele roților, ghidonul și cupa farului au finisaj negru. Există acum și opțiunea pentru roți cu spițe, tubeless.
Merită menționat că, dacă adăugăm și motocicletele din gamele Grand American Touring și CVO, obținem cea mai cuprinzătoare colecție de motociclete de mare cilindree de pe piață.

Breakout: un far rotund de 5,75 inchi înlocuiește farul anterior de formă ovală. Grafica reîmprospătată include un logo-Bar and Shield, decolorat monocromatic pe rezervor. Evacuarea, capacele laterale, consola rezervorului, suporturile pentru aripa spate, capacul filtrului de aer, oglinzile și cupa farului sunt cromate.
Modelele Cruiser 2025 vor fi propulsate de una dintre cele trei variante ale noului motor Milwaukee-Eight 117, conform Euro V+. Acesta vine cu noi chiulase, corpuri de accelerație și galerii de admisie noi. Fiecare variantă este menită să ofere performanțe care se potrivesc atât cu personalitatea motocicletei cât și cu așteptările celui sau celei care cumpără modelul respectiv, iar diferența este făcută de schemele de admisie și de evacuare și de programarea modurilor de rulare.
Milwaukee-Eight 117 Classic se regăsește pe modelele Street Bob și Heritage Classic, oferind un cuplu liniar, plăcut și ușor de exploatat pe stradă. Sunetul caracteristic Harley-Davidson este produs de o singură tobă de eșapament și de un filtru de aer rotund, cu aspect… clasic.
Acest motor oferă un cuplu maxim de 163 Nm și 98 de cai putere, cu 4% mai multă putere și cu 2 Nm mai mult decât motorul Milwaukee-Eight 114 din 2024.
Milwaukee-Eight 117 Custom este rezervat pentru modelele Fat Boy și Breakout, furnizând 104 cai putere și un cuplu maxim de 171 Nm. Aceasta înseamnă că Breakout se bucură de o creștere de 6% în ce privește puterea și de 5% mai mult cuplu, comparativ cu varianta propulsată de motorul Milwaukee-Eight 117 Classic.
În cazul lui Fat Boy, comparativ cu varianta 2024, propulsată de Milwaukee-Eight 114, creșterea de putere este de 11 procente iar cea de cuplu de 6 procente. Acest motor este echipat cu o evacuare de tip „2 în 2”, cu catalizatori individuali. Volumul airbox-ului este de 4 litri, cu aproximativ 50 la sută mai mare decât 2024 unitățile „Ventilator” (regăsită pe Fat Boy) și „Heavy Breather” (pentru modelul Breakout). Airbox-ul oferă mai mult spațiu pentru clapetele de accelerație și reduce semnificativ zgomotul de admisie, generând tonalități sonore mai profunde pentru evacuare.

Fat Boy: Opțiunile de vopsea și grafică au fost reînnoite. Noua emblemă cromată de pe rezervor are o stea centrală și integrează bordul de scurgere al unei aripi, două elemente tipice modelului. Motocicleta se bucură de elemente de pinstriping și două noi culori contrastante, Vivid Black și Whisky Fire. Evacuarea, lonjeroanele aripii spate, capacele culbutorilor, consola rezervorului de combustibil și capacul filtrului de aer sunt cromate.
Milwaukee-Eight® 117 H.O. este destinat modelelor Low Rider S și Low Rider ST, adresându-se riderilor care caută performanța la turații mari, la pachet cu un sunet agresiv. De aceea, motorul furnizează 114 cai putere și un cuplu maxim de 174 Nm. Aceasta înseamnă o creștere de 11% în comparație cu Milwaukee-Eight® 2024.

Low Rider S: Lampă spate restilizată cu aspect mai omogen al elementelor LED. Apar detalii roșii pe capacul filtrului de aer, capacul temporizatorului, capacele de ambreiaj, derby și insignele Bar & Shield, semnalând performanța. Roțile din aluminiu turnat negru înlocuiesc roțile anterioare de culoarea bronzului.
Merită menționat arborele cu came SE8-511, o piesă de înaltă performanță, dezvoltată pentru motorul Milwaukee-Eight 121 High Output, regăsit pe CVO Road Glide ST. Acesta oferă accelerații puternice în intervalul de turații medii și superioare. Astfel, crește și limita maximă de turații de 5600 rpm la 5900 rpm.
Admisia „Heavy Breather” are filtrul de aer expus și orientat spre înainte, pentru a maximiza debitul și a lungi tunelul care preia fluxul de aer. Această soluție oferă și un sunet de admisie la accelerare, descris de Harley-Davidson drept energic. Performanțele motorului sunt puse în valoare și de evacuarea 2-în-1, care oferă și un nivel de sonor scăzut dar satisfăcător la ralanti, fără a se pierde nota puternică la accelerare.

Low Rider ST: valizele laterale sunt amplasate la o distanță evidentă față de evacuare, ceea ce întărește imaginea de performer. Apar detalii roșii pe capacul filtrului de aer, capacul temporizatorului, capacele de ambreiaj și derby, dar și insignele Bar & Shield. Roțile din aluminiu turnat negru înlocuiesc roțile anterioare de culoare Bronze.
Comparativ cu motoarele Milwaukee-Eight® 114/117 din 2024, fiecare dintre noile variante ale actualului Milwaukee-Eight 117 oferă o marjă potențială de performanță semnificativ mai mare prin instalarea Screamin’ Eagle Stage Kits și a componentelor de admisie și evacuare Screamin’ Eagle.

Heritage Classic: toba de eșapament simplă permite valize simetrice, acum cu un volum ușor crescut pentru cea din partea dreaptă. Detaliile grafice au fost actualizate pentru toate opțiunile de vopsea, cu o „lacrimă” nostalgică prezentă pe rezervor. Există două tonuri de culoare, atât pe rezervor cât și pe aripi, tot în stilul perioadei 1930 – 1950. Emblema în formă de diamant de pe rezervor este cromată și are un fundal stelar umplut cu acrilic albastru, un design specific sfârșitului anilor 1950. Există noi finisaje negru și crom, inspirate din modelele Heritage din trecut, de la evacuare la porțiunea inferioară a parbrizului. Opțiunea de finisaj cromat complet nu este disponibilă pentru 2025. Modelul standard are roți turnate cu 9 spițe, cu finisaj negru, iar cel din această fotografie este echipat cu noile roți opționale tubeless, cu spițe.
Cruiserele Harley-Davidson 2025 oferă moduri de condus îmbunătățite. Fiecare mod de rulare constă dintr-o combinație specifică de setări de livrare a puterii, frână motor, cornering ABS și setări ale sistemului de control al tracțiunii în viraje. Comenzile încorporează un nou buton MOD în partea dreaptă, care se poate folosi și în timpul deplasării.
Modurile de conducere sunt Road, Rain și Sport, specifice fiecărei variante a propulsorului Milwaukee-Eight 117. Este interesant să le trecem în revistă.
Pentru varianta „Classic”, modul sport oferă un cuplu mai mare la orice viteză, motorul trage cu putere în toate treptele, dar rămâne confortabil, iertător și ușor de condus.
În cazul variantei „Custom”, modul sport prezintă o curbă generoasă de cuplu, consistentă în zona de turații mediu, dar prezentă atât la viteze mici cât și la viteze mari pentru un ușor câștig de performanță în comparație cu modelele Cruiser 2024 dotate cu motor Milwaukee-Eight® 117.

Fat Boy: aripile sunt tăiate special pentru a face ca roțile să pară și mai masive.
Pentru varianta „H.O.”, modul Sport oferă o creștere abruptă a cuplului la turații medii, motorul continuând să tragă și la 5.000 RPM, oferind cea mai mare putere disponibilă vreodată pentru un model Cruiser. Servit cu solicitudine, cuplul oferă o senzație caracteristică motocicletelor sport.

Așa cum se poate observa, există și o opțiune cu foarte mult crom pentru Low Rider ST. Această versiune cromată are și o nouă emeblemă „cu aripi”, inspirată de grafica modelului Tour Glide din 1981.
Motocicletele cruiser Harley-Davidson oferă și următoarele sisteme de siguranță: cornering ABS, controlul tracțiunii, inclusiv pe viraje, control al cuplului rezidual al motorului și monitorizarea presiunii în pneuri.
Deși din punct de vedere vizual, furcile și mono-amortizoarele spate au rămas neschimbate, arcurile progresive au fost înlocuite cu arcuri liniare, armonizând funcționarea celor două componente. Acestea oferă mai multă finețe în exploatare, reducându-se tangajul și plonjarea furcii la frânări puternice.
În ton cu noile dotări dar și pentru a se adapta noilor sisteme electrice și pentru a îmbunătăți ergonomia apar noi comenzi. Un nou buton cu funcție flash pentru faruri este poziționat lângă degetul arătător stâng. Distanța dintre manșon și maneta de frână este reglabilă.
Instrumentele de bord sunt noi pentru toate modelele cruiser, concepute pentru a fi cât mai lizibile și pentru a prezenta mai multe informații, conform noilor dotări. Formula aleasă este de tip vitezometru analog integrat cu un afișaj digital LCD multifuncțional. Informațiile disponibile pe afișajul LCD sunt trecute în revistă cu un buton de comandă manuală.

Low Rider S
Low Rider ST, Low Rider S, Breakout și Street Bob primesc un display cu diametrul de 4 inchi, iar Heritage Classic și Fat Boy sunt echipate cu un display montat pe consolă, cu diametrul de 5 inchi.
Farurile, luminile spate și de frână, semnalizatoarele, toate folosesc o nouă tehnologie LED. Luminile spate sunt mai omogene și mai ușor de distins. Portul USB-A a fost înlocuit cu un port USB-C, care oferă transfer de date mai rapid și compatibilitate cu dispozitive mai noi. Elementele de conectică au fost mutate pentru toate modelele, dintr-un panou situat în zona aripii spate, sub șa, unde sunt mult mai ușor de accesat.