Mol
Mol
Mol

Accidentul lui Lorenzo de la Assen, analizat la miime de secunda

Alpinestars a dat publicitatii un comunicat care include datele inregistrate de senzorii de pe costumul Tech Air purtat de Jorge Lorenzo in momentul accidentului de la Assen, in care si-a rupt clavicula.

Lorenzo-crash-data-analysis
Primul grafic de sus reprezinta acceleratia la nivelul bratului stang, al doilea al umarului stang, al treilea al umarului drept si ultimul, cel de jos, la nivelul pieptului.

 

O schimbare in amplitudinea semnalului provenit de la senzori se observa atunci cand Lorenzo a pierdut controlul motocicletei.

Miscarea motocicletei cauzata de pierderea tractiunii pe spate induce mai multe varfuri neobisnuite pe grafic, apoi airbagul se umfla la 0,220 secunde dupa pierderea initiala a controlului, corespunzator momentului cand Jorge este aruncat in aer.

Primul impact, cel care a absorbit cea mai mare parte a energiei cinetice a accidentului, se inregistreaza la nivelul bratului stang. Corpul lui Lorenzo a atins pamantul la 0,605 secunde dupa ce a fost aruncat de pe motocicleta si, implicit, dupa ce s-a umflat airbagul. Apoi a urmat impactul la nivelul umerilor si pieptului.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account