BMW Motorrad prezintă F 450 GS. Geniul GS, acum în „sticluța” de 48 de cai

Cu noul BMW F 450 GS, BMW Motorrad prezintă un BMW GS autentic în clasa A2, de 48 CP. Noua motocicletă întruchipează esența unui GS: urci în șa, tragi de gaz și te distrezi, în control deplin și cu încredere maximă.

Greutatea redusă – 178 de kilograme în ordine de mers, motorul performant și un mix de agilitate și stabilitate sunt gata să asigure fanilor BMW o experiență de condus intuitivă. Și să aducă noi fani în „curtea” producătorului bavarez.

Încorporând expertiza tipică GS, „micul” F 450 este pregătit să impresioneze atât pe șosea, cât și în afara ei și să fie „cel mai bun prieten” în orice situație situație de condus.

Este simplu, robust și întotdeauna gata de utilizare. Stabilește standardul pentru motocicletele sportive de aventură din clasa sa”, spune Markus Flasch, CEO BMW Motorrad. Descrierea anterioară îi aparține de altfel tot domniei sale și ne-am permis să o folosim. Din două motive. Dl. Flasch își cunoaște excelent produsul și oricine s-a dat măcar puțin cu un GS știe că această prezentare nu are cum să fie una exagerată.

Motocicleta este propulsată de un motor cu doi cilindri, care produce cei 48 de cai putere la 8.750 rpm și oferă un cuplu de 43 Nm la 6.750 rpm. Ea vine în nu mai puțin de patru variante, ceea ce sugerează că îți poți controla atent bugetul în funcție de ce vrei să faci cu ea. Iată și variantele:

  • BMW F 450 GS Basic
  • BMW F 450 GS Exclusive – include scărițe off-road, apărători de mână, apărătoare motor, Riding Modes Pro, Shift Assistant Pro și parbriz transparent;
  • BMW F 450 GS Sport – include scărițe off-road, apărători de mână, apărătoare motor, Riding Modes Pro, Shift Assistant Pro, parbriz transparent și suspensie sport;
  • BMW F 450 GS Trophy – include scărițe off-road, apărători de mână albe, Riding Modes Pro, Shift Assistant Pro, parbriz Rallye fumuriu, suspensie sport, apărătoare motor din aluminiu și ambreiaj Easy Ride.
  • Pe roata față, un singur disc flotant cu etrier fix Brembo cu 4 pistoane și un diametru de 310 mm. Disc de 240 mm pe roata spate, cu etrier flotant cu 1 piston.

De notat că propulsorul este complet nou și are cuzineții decalați la 135 pentru un caracter plăcut atât pe șosea cât și off-road. Nu lipsește nici un arbore de echilibrare. Consumul este de doar 3.8 litri la suta de kilometri, iar intervalele de revizie sunt standard pentru BMW, 10.000 km. Cu un rezervor de 14 litri, autonomia ajunge la peste 350 de kilometri. Totodată, propulsorul este printre cele mai compacte de pe piațe, toate acestea performanțe fiind obținute cu o cilindree de 420 cmc. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu șase rapoarte.

Un alt punct de atracție al noului BMW F 450 GS este ambreiajul Easy Ride Clutch (ERC). Nucleul său este o unitate centrifugă de precizie din ambreiaj, care acționează ambreiajul în funcție de turația motorului.

Acest sistem este standard la varianta GS Trophy și disponibil ca accesoriu opțional pentru toate celelalte variante de model. În combinație cu Shift Assistant Pro, acționarea manuală a manetei de ambreiaj este complet eliminată – de la pornire și schimbarea vitezelor până la manevre dificile.

Maneta de ambreiaj rămâne prezentă și permite pilotului să intervină manual în orice moment, dacă este necesar – de exemplu, pentru a ridica roata din față peste un obstacol sau pentru a îmbunătăți controlul la coborârea pe suprafețe alunecoase.

Din punct de vedere tehnologic, ERC se bazează pe un ambreiaj centrifugal avansat. Spre deosebire de sistemele convenționale, acesta rămâne închis în timpul demarajului. Acest lucru creează o manevrabilitate naturală, familiară și previzibilă în orice moment – comparabilă cu un ambreiaj convențional. Frâna de motor rămâne complet activă până chiar înainte de oprire. Doar atunci când se atinge turația de mers în gol, ERC se deschide automat, împiedicând în mod fiabil oprirea motorului.

Modurile de condus „Rain”, „Road” și „Enduro”, precum și ABS Pro, DBC, DTC și MSR (controlul rezistenței motorului) sunt dotări standard pentru un nivel ridicat de plăcere și siguranță la condus. Un mod de condus suplimentar, „Enduro Pro”, este disponibil începând cu varianta de echipare Exclusive.

Noul BMW F 450 GS dispune, de asemenea, de un concept de șasiu complet nou. Cadrul tip grilă este format din tuburi de oțel sudate și piese forjate. Integrează motorul cu doi cilindri în linie ca element de susținere și este proiectat să fie ușor, dar robust.

Roata față este ghidată prin intermediul unor furci telescopice inversate KYB de 43 mm, în timp ce roata spate este ghidată printr-o basculă dublă din aluminiu turnat gol, cu o suspensie centrală KYB cu amortizare progresivă.

Pentru variantele Sport și GS Trophy furca este reglabilă pentru amortizarea la revenire și compresie. Controlul roților spate este asigurat de o basculă dublă din aluminiu turnat, închisă și, prin urmare, extrem de rigidă din punct de vedere torsional, cuplată cu un amortizor centrală KYB conectat direct. Acesta oferă preîncărcare reglabilă a arcului și amortizare la revenire, cu caracteristici de funcționare derivate din cursele de raliu, o dotare unică în acest segment.

Noul BMW F 450 GS vine cu o șa din două părți (845 mm) în dotarea standard. Șaua joasă neagră a pilotului (830 mm) și șaua înaltă Rallye în negru/alb/roșu (865 mm), disponibile ca parte a Accesoriilor Originale BMW Motorrad, pot fi adaptate cerințelor individuale. Manetele ghidon reglabile standard și înălțimile opționale de ghidon de 20 mm, fabricate din aluminiu argintiu anodizat de înaltă rezistență, oferă opțiuni suplimentare de ajustare.

Noul BMW F 450 GS vine standard cu un sistem de scărițe zimțate, potrivite pentru off-road, cu manșoane detașabile din cauciuc. O caracteristică foarte practică este reglarea ușoară a înălțimii manetei frânei de picior cu 20 mm în două poziții, pentru a se potrivi nevoilor individuale pentru condusul on-road și off-road. Maneta schimbătorului de viteze este, de asemenea, reglabilă pe înălțime. Scărițele enduro mai late sunt incluse începând cu versiunea Exclusive sau sunt disponibile ca accesorii opționale.

Motocicleta poate fi folosită atât pentru touring cât și pentru viața cotidiană, oferind protecție atât la intemperii, capacitate de transport bagaje cât și opțiunea de montare a unei game largi de protecții pentru motor și caroserie.

Designul modular al parbrizelor disponibile ca accesorii opționale permite personalizarea individuală. În funcție de utilizarea preconizată și de preferințele personale, poți alege între parbrizul înalt Tour (reglabil pe înălțime) și parbrizul Rally transparent sau colorat.

Noul BMW F 450 GS dispune standard de un far LED cu o semnătură luminoasă emblematică, în formă de „X”. Semnalizatoarele și lămpile de control ale modelului F 450 GS utilizează, de asemenea, tehnologie LED.

Un ecran TFT mare de 6,5 inci este, de asemenea, standard la noul BMW F 450 GS. Acesta este dotat standard cu afișaje adaptate la lumea BMW GS: ecranul Pure Ride și ecranul Sport cu informații detaliate despre DTC, forța de frânare și unghiul de înclinare. De asemenea, este posibilă preluarea apelurilor telefonice, ascultarea muzicii și navigarea în timpul mersului.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account