Bursa zvonurilor: Honda l-ar vrea pe Bautista în Superbike anul viitor. Și, posibil, pe Zarco

Un post pe Twitter despre posibilitatea trecerii lui Johann Zarco în Superbike în 2020, alături de Honda, a dispărut la fel de rapid cum a apărut. De asemenea, circulă zvonul că Honda pregătește un model nou pentru Superbike anul viitor și vrea să angajeze cel puțin un pilot de top.

Se spune că există mereu cel puțin o urmă de adevăr într-un zvon. Cei mai perspicace utilizatori de Twitter au observat o postare interesantă pe contul oficial al Campionatului de Superbike, cu un link care ducea către site-ul oficial. Subiectul? Zarco ar fi gata să treacă în campionatul motocicletelor derivate din producția de serie, cu Honda. O adevărată bombă, dar postarea a dispărut rapid, la fel ca articolul spre care ducea.

Este greu de crezut că Johann, după doar câteva curse nereușite pe KTM, se gândește să părăsească Motomondialul pentru padocul de Superbike, dar este adevărat că Honda are planuri mari pentru 2020.

HRC a revenit în campionatul derivatelor de serie anul acesta, cu implicarea directă a personalului. În timpul testelor recente, a fost ușor să identificăm câțiva tehnicieni de la MotoGP în boxă. Pentru japonezi, sezonul acesta este un punct de pornire, un an în care să adune date și să vadă cum stau lucrurile, înainte să atace.

Honda nu s-a mulțumit niciodată doar să participe și nu va face asta nici în Superbike. Noua supersportivă (nu știm încă exact dacă se va numi tot CBR sau altfel) este deja pregătită și se testează pe pistă în Japonia, departe de privirile indiscrete. Motocicleta actuală nu este la nivelul competiției, iar japonezii știu asta și deja pregătesc succesorul.

O motocicletă nouă nu este suficient, desigur, așa că niponii caută și un pilot de top pentru 2020. Deși zvonul cu Zarco e greu de crezut, managerii de la Tokyo vor dori, probabil, unul dintre cei doi principali candidați la titlu din ultima perioadă, pe Jonathan Rea și pe Alvaro Bautista. Dar nord-irlandezul a semnat deja un contract cu Kawasaki până la finalul lui 2020, așa că rămâne doar spaniolul.

Acesta are un contract pe un an cu Ducati, ceea ce lasă o ușă deschisă. Bautista ar vrea să alerge în MotoGP, dar nu sunt locuri libere acolo. Având în vedere cât de bine îi merge anul acesta, reînnoirea cu Ducati pare cea mai probabilă opțiune, dar spaniolul va cere bani pe măsura rezultatelor, la fel cum a făcut Dovizioso anul trecut. Așadar, Honda ar putea avea ceva spațiu de manevră cu Alvaro și, deși noua motocicletă este o necunoscută, o sumă potrivită l-ar putea convinge.

Dar, dacă lucrurile nu vor funcționa cu Bautista, Honda ar trebui să caute în MotoGP. Situația nu este simplă nici acolo, căci majoritatea piloților sunt deja sub contract până la finalul lui 2020, dar surprize pot apărea mereu. O despărțire între KTM și Zarco, spre exemplu, ar fi o posibilitate, cel puțin teoretic.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account