CVO Road Glide RR este cel mai puternic Harley-Davidson de producție din istoria companiei

Harley-Davidson stabilește un nou punct de referință pentru baggerele de mare performanță, lansând noul CVO Road Glide RR.

CVO Road Glide RR folosește experiența câștigată de Harley-Davidson în seria King of the Baggers și componentele dezvoltate de echipa de uzină a companiei. Astfel, ea devine cea mai puternică și mai agilă motocicletă de producție din istoria de 122 de ani a companiei.

Harley-Davidson CVO Road Glide RR reprezintă cu adevărat un apogeu al perfomanțelor. Prin această serie limitată de motociclete, am preluat lecțiile de pe pistă și am creat apogeul performanței într-un ambalaj legal, pentru stradă”, a spus Jochen Zeitz, CEO Harley-Davidson.

Producția modelului CVO Road Glide RR este limitată la 131 de motociclete asamblate manual, numerotate și disponibile doar prin dealerii Harley-Davidson din Statele Unite ale Americii, cu un preț de vânzare de 110.000 USD.

Design inspirat din lumea curselor

Din punct de vedere vizual, este destul de ușor să confuzi un CVO Road Glide RR cu una din motocicletele alergate de piloții de uzină Harley-Davidson în King of Baggers.

Vopseaua „Solid Racing Oage” integrează o serie de bare care ajung să schițeze faimoasa sigla „Bar & Shield” pe carene, rezervor, capacele laterale și valize. Teșătura din fibră de carbon a elementelor de carenaj devine vizibilă pe alocuri, sub un strat de lac transaparent. Elemente grafice Screamin’ Eagle se „scurg” de pe rezervorul de benzină pe părțile laterale ale carenajelor. Motorul este finisat în Hog Black, cu evidențieri Racing Orange pe tuburile tijelor împingătoare și cutiile culbutoarelor. Roțile sunt finisate în negru lucios cu roșu „CVO RR” gravat cu laser pe janta roții din față.

Un motor exclusivist
Noua variantă a V-Twin-ului Screamin’ Eagle 131 este cea mai puternică iterație Milwaukee-Eight prezentă pe un Harley-Davidson de producție. Produce o putere maximă de 153 cai la 5.750 rpm și 205 Nm la 4.750 rpm. Cei 131 inci cubi înseamnă 2.147 cmc, o cilindree identică cu a modelelor Road Glide de competițe. Componentele Screamin’ Eagle Stage IV fac ca motorul să producă un cuplu abundent la turații mici, iar profilul arborelui cu came și admisie de mare volum, mențin cuplu pe bandă largă de putere, linia roșie fiind ridicată la 6500 rpm.

Chiulasele Screamin’ Eagle Stage IV au camerele de ardere și porturile prelucrate complet CNC. Supapele de admisie (42 mm) și de evacuare (34 mm) sunt cu 2 mm mai mari decât supapele standard Milwaukee-Eight, oferind un debit îmbunătățit. Scaunele supapelor sunt multi-angulare și integrate complet cu porturile și camera de ardere. Chiulasele sunt răcite cu lichid iar arborele cu came SE8-550 de înaltă performanță cu o ridicare a supapei de 0,550 inchi oferă un debit crescut la turații mari.

Admisia racing are un corp de accelerație de 68 mm și galeria din aluminiu. Distribuitorul este prelucrat CNC pentru a se potrivi precis cu orificiile de admisie, oferind pentru cel mai bun flux de aer posibil și e optimizat pentru o greutate minimă dar și pentru a oferi un spațiu suplimentar piciorului. Motorul respiră printr-un filtru de aer Screamin’ Eagle High Flow.

Și mai mult Screamin’ Eagle: tije împingătoare Screamin’ Eagle, arcuri de supape de înaltă performanță Screamin’ Eagle, rulment interior de mare capacitate pentru arbore cu came Screamin’ Eagle și o pompă de ulei de volum mare Screamin’ Eagle®. Injectoarele de combustibil de 6,8 grame/secundă asigură un debit adecvat de combustibil la turații mari.

Un pinion de atac cu 30 de dinți (30T) oferă un raport de transmisie final mai scăzut decât pinionul standard Road Glide cu 32 de dinți (2,27:1 cu 30T față de 2,13:1 cu 32T). Astfel, crește performanța de accelerație în fiecare treaptă de viteză.

Noul coș de ambreiaj proiectat de Harley-Davidson Factory Racing este prelucrat din aluminiu 7075 de înaltă rezistență provenit din SUA, cu un finisaj anodizat MIL-SPEC. Este proiectat cu toleranțe de precizie pentru a reduce uzura și pierderile datorate vibrațiilor discului de frecare. Capacele din aluminiu reduc greutatea și au același finisaj prelucrat ca și capacele de pe motocicletele de curse. Capacul principal este modelat pentru a oferi un unghi suplimentar de înclinare și are aripioare de răcire suplimentare.

Evacuarea completă Akrapovič din titan are țevi colectoare 2-în-1, scuturi din fibră de carbon și tobe finale cu capace din fibră de titan. Acest sistem de evacuare este cu peste 10 kg mai ușor decât o evacuare standard Milwaukee-Eight. Designul cu debit mare deblochează performanța motorului, menținând în același timp zgomotul și conformitatea. Tonul și nivelul de evacuare sunt îmbunătățite pentru a produce un sunet entuziasmant, în special la accelerare.

Noua transmisie Screamin’ Eagle Racing King 6 a fost testată deja pe motocicletele Factory Race Team și este proiectată pentru performanță și durabilitate. Mai exact, unghiurile ghearei de cuplare au fost modificate pentru a se îmbunătăți selectarea treptelor.

Suspensiile de înaltă performanță au specificații de curse și sunt complet reglabile.

Furca inversată Öhlins FGR 253 Hypersport Superbike de 43 mm a fost dezvoltată în parteneriat cu Öhlins. Tuburile interioare micro-lustruite reduc frecarea în timp ce cartușului presurizat TTX25 menține o frecvență de lucrul mare, observabilă ca o senzație de contact îmbunătățită a anvelopei. Jugul triplu din aluminiu este proiectat pentru a maximiza performanța furcii și utilizează o geometrie de curse, combinată cu un raport îmbunătățit rezistență-greutate.

Amortizoarele duble Screamin’ Eagle Öhlins Remote Reservoir au aceeași tehnologie cu cea dezvoltată pentru motocicletele Road Glide de curse. Lungimea totală a fiecărui amortior este de 375 mm, reglarea putându-se face pe o plajă de +8/-2 mm. Rezervoarele externe se găsesc între aripa spate și fiecare geantă de șa, menținând uleiul și gazul separat în condiții solicitante.

Suspensiile sunt concepute și pentru a ridica cu 2 inci garda la sol a motocicletei, ceea ce contribuie la creșterea unghiului de înclinare pe viraje. Acesta ajunge la 36 de grade pentru dreapta și 35 de grade pentru stânga, o creștere de 3 grade față de modelul CVO Road Glide ST.

Noua basculă racing din aluminiu este cu 10% mai rigidă și mai ușoară decât cea din oțel de pe Road Glide. Cu o greuate finală de doar 8 kilograme, ea este prelucrată CNC dintr-o țeavă de 100 kilograme de aluminiu 6061!

Componente de frânare Brembo de top:

Etrierele frontale Brembo GP4-RX CNC oferă un nivel de frânare aproape de MotoGP. Ele sunt prelucrate dintr-un bloc solid de aluminiu, oferind rezistență și toleranțe de prelucrare. Plăcuțele de frână alunecă pe ghidaje speciale prelucrate direct în corpul etrierului, eliminându-se știfturile. GP4-RX are un finisaj placat cu nichel, soluție adaptată din MotoGP, care permite o disipare îmbunătățită a căldurii. Patru pistoane cu diametrul de 32 mm oferă o putere de frânare sporită, performanță constantă și o senzație optimizată. Maneta frânei față este reglabilă pentru a se potrivi cel mai bine cu mărimea mâinii sau preferințele pilotului.

 

Rotoarele frontale de 320 mm Brembo T-Drive au același concept de fixare folosit de motocicletele Harley-Davidson Factory Race Team. Sistemul brevetat T-drive de la Brembo a fost dezvoltat pentru WSBK și utilizează o acțiune completă de plutire atât în direcția radială, cât și în cea axială. Aceste rotoare au o grosime crescută (5,5 mm) și o suprafață de frânare premium din oțel inoxidabil. Discul de spate unic de 300 de mm are un etrier Brembo cu patru pistoane.

CVO Road Glide RR are o greutate de 340 de kilograme, fiind cu peste 20 de kilograme mai ușor decât CVO Road Glide ST. Nu lipsesc nici Rider Safety Enhancements, lista acestora incluzând:
– Cornering Electronically Linked Brakes (C-ELB)
– Cornering ABS (C-ABS)
– Cornering Traction Control (C-TCS) cu moduri
– Cornering Drag Torque Slip Control (C-DSCS)
– Vehicle Hold Control (VHC)
– Sistem de monitorizare a presiunii din pneuri (TPMS)

Moduri de rulare:
Road: Destinat utilizării zilnice, oferă performanțe echilibrate, un răspuns mai puțin agresiv al accelerației și o putere mai mică a motorului în intervalul mediu decât modul Sport, cu un nivel echilibrat de intervenție C-ABS și C-TCS.
Sport: oferă putere maximă și cel mai rapid răspuns la accelerație. C-TCS este setat la un nivel mai scăzut de intervenție, iar frânarea de motor este mărită.
Rain: Răspunsul accelerației și puterea de ieșire sunt programate pentru a restrânge semnificativ rata de accelerație, frânarea motorului este limitată și sunt selectate cele mai înalte niveluri de intervenție C-ABS și C-TCS.

Există și patru moduri personalizate: în cadrul fiecărui mod personalizat, clientul poate folosi ecranul tactil pentru a-și selecta preferințele combinate privind caracteristicile de livrare a cuplului motorului, frânarea motorului, răspunsul clapetei de accelerație și intervenția C-TCS și C-ABS, în intervale specifice.

Modul Track: conceput special pentru track-days, acest mod a fost dezvoltat cu contribuția pilotului Harley-Davidson Factory Team, Kyle Wyman, cu maparea dorită a accelerației pentru cea mai bună senzație de livrare a cuplului într-un mediu de curse. Acest lucru oferă pilotului un răspuns lin și repetabil al accelerației la ieșirile din viraje. Frânarea conectată electronic spate-față este dezactivată, iar C-ABS și C-TCS sunt setate la un nivel redus de intervenție.

Modul Track Plus: Acest mod este destinat piloților experimentați care doresc control maxim pe circuit. Setarea C-ABS are un nivel și mai redus de intervenție, ceea ce permite o alunecare semnificativă a roților din spate la frânare. Intervenția C-TCS este setată la cel mai scăzut nivel pentru a maximiza accelerația în linie dreaptă și în viraje.

Ergonomia a fost concepută pentru a plasa pilotul într-o poziție care combină confortul cu controlul pe stradă sau pe pistă.

Suporturile pentru picioare au fost eliminate, pentru a se obține unghiuri de înclinare crescute. Scărițele și comenzile sunt prelucrate din blocuri de aluminiu frezat și poziționate pentru a optimiza schimbarea de trepte și frânarea.
Șaua solo cu suport pentru spate plasează pilotul într-o poziție atletică și optimizează centrul de masă al ansamblului pilot-motocicletă.

Pilotul stă puțin mai sus, iar suportul căptușit din spatele rezervorului este o caracteristică derivată din curse, permițând pilotului să-și sprijine interiorul coapsei la frânări puternice și să mențină controlul în viraje. Înălțimea șeii este de 735 mm, ceea ce este cu șase centimetri mai sus decât la Road Glide. Un nou ghidon cu înălțător de 15 centimetri pune pilotul într-o poziție mai verticală.

Pe această motocicletă debutează și un sistem audio de înaltă performanță
Două difuzoare Rockford Fosgate Stage III de 6.5 inch, fiecare cu o putere de 250 W se găsesc montate pe carene, fiind alimentate de un amplificator Rockford Fosgate cu 4 canale, de 500 de wați. Difuzoarele sunt dotate cu inele decorative Racing Orange Stage III și inserții pentru grilă.

Caracteristici suplimentare:

Carenajul Road Glide încorporează un far cu LED și un sistem de iluminare cu LED-uri cu semnalizatoare integrate perfect în porțiunile exterioare ale luminii distinctive, eliminând semnalele separate, pentru un aspect general mai curat. Carenajul interior încorporează compartimente de stocare media în stânga în dreapta, fiecare dimensionat pentru a majoritatea telefoanelor mobile actuale. Compartimentul din dreapta este echipat cu un punct de conectare USB-C.

Un parbriz Wind Splitter de 5 inci, fumuriu, oferă combinația ideală între gestionarea eficientă a fluxului de aer și design.

O suită de tehnologii de infotainment, alimentată de sistemul de operare exclusiv Skyline, se regăsește pe un ecran tactil de 12,3 inchi, dotat cu Wi-Fi și Bluetooth. Acesta oferă servicii live, cum ar fi actualizări de trafic, vreme și hărți. Navigarea încorporată este activată din fabrică. CVO Road Glide RR este livrat cu o cască fără fir. Actualizările software Over The Air (OTA) pot fi descărcate prin sistemul de operare Skyline atunci când sistemul este conectat la o rețea Wi-Fi.

Nu în ulimul rând, valizele laterale oferă o capacitate de stocare de 69 de litri!

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account