Honda CRF1000L Africa Twin s-a lansat oficial. Iată primele impresii.

Lansarea oficială a uneia dintre cele mai așteptate motociclete noi ale anului, Honda Africa Twin, a avut loc săptămâna trecută în Africa de Sud pentru presa internațională. Iată primele impresii ale colegilor noștri de breaslă de la fața locului.

honda-africa-twin-colors-base-price-and-more-tech-features-revealed-photo-gallery-98115_1

Honda CRF1000L este una dintre cele mai așteptate motociclete noi de anul acesta, continuând tradiția unui model legendar. Membrii presei internaționale prezenți la lansarea din Africa de Sud au fost impresionați pozitiv, lăudând noul model pentru facilitatea pilotajului, polivalență și pentru modul în care păstrează spiritul primului model, o motocicletă adventure în adevăratul sens al cuvântului.

Deși este cam la fel de grea ca un BMW R 1200 GS, noua Africa Twin pare mai ușoară, iar înălțimea șeii permite chiar și riderilor mai scunzi să pună ambele tălpi pe sol. Acest lucru se datorează și faptului că motocicleta este foarte îngustă în zona șeii, datorită noului motor cu doi cilindri paraleli. Ergonomic vorbind, lucrurile stau foarte bine, cu o poziție în șa confortabilă pentru piloți de toate dimensiunile și comenzile simple și ușor de accesat.

Motorul nu impresionează prin putere, la 95 CP, dar are o livrare a cuplului foarte liniară și previzibilă, o caracteristică utilă mai ales la pilotajul în off-road. Motorul aduce aminte de cel de pe seria NC, doar că are mai mult cuplu, mai multă putere și se turează mai mult, cu linia roșie aproape de 8.000 rpm. Astfel, se poate ieși tare dintr-un viraj menținând aceeași treaptă de viteză până la virajul următor.

Noua Africa Twin este foarte echilibrată și ușor de pilotat în orice situație, inclusiv în off-road, dar cam săracă în senzații tari, având în vedere că nu impresionează prin putere sau accelerații fulminante. Cu toate acestea, motocicleta este foarte plăcut de pilotat, fiind un „adventure bike” în adevăratul sens al cuvântului. Se simte în largul său atât pe un drum virajat, cât și la drum întins, cu pasager și bagaje sau în traficul aglomerat din oraș. Merge foarte bine și în off-road, unde se descurcă mult mai bine decât ai crede, având în vedere că are 232 kg.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account