Suzuki V-Strom 800DE, un candidat serios pentru aventuri ON/OFF-Road!

Pe final de vară publicam fotografii spion cu viitoarea generație a Suzuki V-Strom. Iată că, odată cu deschiderea porților actualei ediții a EICMA, suntem în măsură să îți oferim informații oficiale despre mult așteptata motocicletă.

V-Strom rămâne „V” doar cu numele, pentru că va fi propulsat de o nouă unitate de 766 cmc, cu doi cilindri paraleli, care oferă 83.1 cai putere la 8.500 rpm. Așadar, să-i spunem bun venit lui V-Strom 800DE!

Fanii „vechiului” V-Strom se vor consola cu faptul că 800DE livrează puterea într-o manieră asemănătoare, grație manetoanelor poziționate la 270 de grade. Potrivit Suzuki, în premieră pentru o motocicletă de producție, în acest motor este instalat un arbore de echilibrare cu două contra-greutăți plasate la 90 de grade față de arborele cotit, așa numitul Suzuki Cross Balancer.

Șasiul utilizează un cadru tip grindă cu motorul ca membru stresat și un subcadru detașabil din oțel. Bascula din aluminiu a fost proiectată pentru a oferi o cât mai bună rigiditate torsională verticală și laterală.

Punând împreună aceste componente și ținând cont de ghidonul lat, garda mare la sol și subcadrul îngust, riderul se va bucura de o bună libertate de mișcare pentru off-road, iar motocicleta va rămâne stabilă pe liniile drept și ușor de controlat pe viraje.

Pe față lucrează o furcă Showa inversată și complet reglabilă, cu o cursă de 220 mm, identică cu cea oferită oferită de mono-amortizorul de la aceeași marcă, care beneficiază și de un sistem de pârghii. Frânele (cu ABS decuplabil pe spate în off-road) sunt reprezentate de două discuri flotante de 310 mm, pentru față, din care mușcă câte un etrier axial Nissin cu două pistonașe. Cei de la Suzuki spun că acest etrier a lăsat loc pentru spițe și permite montarea unui ax al roții ușor și rigid.

Roțile cu spițe vin în dimensiunile de 21 inch pentru față și 17 inch pentru spate, încălțate cu cauciucuri Dunlop Trailmax Mixtour ca standard. Șaua este plasată la 855 mm, motocicleta cântărește 230 de kilograme cu plinurile făcute și te va „duce” peste 400 de kilometri pentru un singur plin, grație rezervorului de 20 de litri.

La capitolul electronică, V-Strom se bucură de un bord color de 5 inch, care afișează nu mai puțin de 22 de categorii de informații, de la temperatura ambientală, avertizare de temperatură care facilitează formarea poleiului, consum instantaneu la modul ABS, modul de control al tracțiunii sau remindere pentru service. Accelerația ride by wire înseamnă riding modes, pe lângă cele obișnuite, Suzuki oferind și un mod Gravel , cu o hartă dedicată și opțiuni pentru controlul tracțiunii.

Caracterul gentil al modelelor anterioare nu dispare, păstrându-se funcțiile Suzuki Low RPM Assist și Suzuki Easy Start System.

Una peste alta, cu un „cioc” și mai obraznic și mai sus plasat, dar și cu o variantă DE800 Adventure, echipată cu un set de valize din aluminiu, un scut de motor cât se poate de solid, , crash bars, noul Suzuki V-Strom își face intrarea ca un concurent serios pe nișa atât de disputată a motocicletelor adventure de categorie mijlocie.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account