Honda la EICMA 2025: debutul crossover-ului CB100GT, electricei WN7, extinderea modelelor cu echipare E-Clutch, prototipul V3R 900 cu compresor electric!

Honda a prezentat astăzi, la salonul EICMA din Milano, Italia, noutățile pentru 2026. În fruntea lor stau noul crossover CB1000GT și prima motocicletă electrică, WN7.

Cel mai mare producător de motociclete din lume prezintă și prototipul V3R 900 E-Compressor, propulsat de un nou motor V3 cu compresor controlat electronic. Acesta demonstrează progresul în dezvoltarea acestei tehnologii, unică la nivel mondial, încorporată într-un pachet de șasiu nou și la fel de uimitor.

O dovadă suplimentară a efortului continuu al Honda de a oferi tehnologii inovatoare piloților de toate tipurile vine sub forma adăugării tehnologiei Honda E-Clutch pentru cinci dintre cele mai populare motociclete din gamă.

Noua CB1000F își face apariția în premieră în Europa, iar scuterul SH125 a fost semnificativ actualizat. Punând la socoteală un nou branding dedicat vehiculelor electrice și o nouă linie de îmbrăcăminte, Honda își subliniază încă o dată angajamentul de a satisface nevoile piloților prin cea mai largă și mai complexă gamă de modele din industrie.

CB1000GT

Noul sport tourer extinde gama Honda cu un model pentru cei care caută o motocicletă complet echipată, bogată în tehnologie, capabilă să parcurgă distanțe lungi în confort suprem și gata să ofere senzații tari atunci când autostrada se oprește și încep serpentinele.

Folosind motorul derivat de pe Fireblade, care propulsează și CB1000 Hornet, GT aduce atât un aspect sportiv, cât și un confort suprem pe distanțe lungi, datorită liniilor sale de design agresive, suspensiei Showa EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) și a unei caroserii care optimizează atât eficiența aerodinamică, cât și protecția împotriva intemperiilor.

Lista de echipamente standard este bogată și include, de asemenea, accelerație electronică, genți spate, ABS pentru viraje care funcționează prin intermediul unui IMU pe șase axe, handguards, cric central, quickshifter , manșoane încălzite, semnale cu anulare automată, semnal de oprire de urgență, pilot automat și conectivitate Honda RoadSync.

Honda WN7

Honda WN7, prezentată în premieră mondială, este prima motocicletă electrică de dimensiuni mari de la Honda. Sub sloganul „Fii vântul”, motocicletă a fost dezvoltată pentru a oferi o călătorie rafinată, silențioasă și lină – cu o accelerație instantanee – pe care doar vehiculele electrice o pot oferi. În același timp, testele extinse pe drumurile europene contribuie la asigurarea că Honda WN7 are toate caracteristicile Honda: plăcerea condusului, echilibru și eleganță.

Construită în jurul unei baterii litiu-ion de 9,3 kWh și a unui motor de 18 kW, Honda WN7 respectă cerințele categoriei A2 și oferă o autonomie de 140 km. Încărcarea se poate face la domiciliu sau prin infrastructura de încărcare auto CCS2, care permite o încărcare de 20% până la 80% în 30 de minute.

Specificațiile tehnice ale modelului Honda WN7 includ iluminare complet LED cu o semnătură DRL unică, moduri multiple de alimentare un șasiu fără cadru, selector de decelerare regenerativă, mod de viteză pentru mers înainte/înapoi, asistență selectabilă pentru limitarea vitezei (SSLA), ABS în viraje și control selectabil al cuplului Honda (HSTC). Designul compact și futurist este completat de un nou logo Honda și un nou branding EV pentru gama de vehicule cu două roți Honda.

Prototipul V3R 900E

Prototipul V3R 900 E-Compressor este propulsat de un nou motor V3 cu compresor controlat electronic. Motorul V3 este o dezvoltare a conceptului de motor cu ardere internă V3 prezentat la EICMA 2024. Motorul răcit cu apă, cu unghi de 75 de grade în V, are o cilindree de 900cc și va oferi performanțe egale cu cele ale unui motor standard de 1200cc, datorită adoptării compresorului controlat electronic. Acesta controlează cu precizie supraalimentarea motorului pentru a oferi un cuplu ridicat la orice turație a motorului.

Prototipul în sine a fost dezvoltat sub conceptul de „Rollercoaster fără șine”, semnificând intenția Honda de a crea un model care împacă două lucruri în aparență contradictorii: senzațiile tari și liniștea sufletească. Caroseria prezintă carenaje laterale asimetrice, în timp ce emblema de rezervor prezintă noul design Honda, care va fi introdus treptat pe modelele de top începând de anul viitor. Dezvoltarea va continua pentru a se crea o motocicletă care oferă o plăcere a condusului, emoție și bucurie fără precedent.

Gama Honda E-Clutch se extinde la modelele 26YM XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R și CB500F Hornet

Sistemul Honda E-Clutch – lansat pentru prima dată pe modelele de categorie medie CBR650R și CB650R cu 4 cilindri în 2024 – va fi disponibil pentru prima dată ca opțiune pe încă cinci modele.

Funcționând mai rapid și mai lin decât un schimbătăr clasic, acest sistem unic oferă un pilotaj sportiv. De asemenea, oferă simplitate în operare, deoarece pornirea, oprirea și schimbarea vitezelor nu necesită utilizarea manetei de ambreiaj – pilotul acționează pur și simplu pedala de schimbare a vitezei pentru a schimba viteza. O versatilitate suplimentară este garantată de posibilitatea de a utiliza maneta de ambreiaj, dacă se dorește.

Transalp și Hornet văd Honda E-Clutch sosind pentru prima dată pe modele cu Throttle-by-Wire. Acest lucru permite sistemului să accelereze brusc, adaptând turațiile motorului la viteza roții spate pentru o schimbare și mai lină la retrogradare. Pentru Transalp, o altă îmbunătățire o reprezintă schimbările line la vitezele superioare, în timp ce roata spate patinează în off-road: Honda E-Clutch cu Throttle by Wire este capabil să funcționeze cu un control adecvat bazat pe monitorizarea vitezei roților față și spate.

Sistemul Honda E-Clutch va fi, de asemenea, disponibil pentru prima dată ca opțiune pe trei modele populare de 500cc – CB500 Hornet, NX500 și CBR500R, modelele cu permis A2. Performanța E-Clutch devine disponibilă pentru mai mulți piloți tineri din Europa.

SH125i

Cel mai popular scuter din Europa are un aspect mai elegant, o nouă semnătură luminoasă și un monitor TFT de cinci inci. Noua parte frontală se inspiră din consacratul SH350i, unificând gama și oferind o identitate vizuală puternică pentru trioul construit la fabrica Atessa din Italia. Cu un design specific, modelele 26YM SH sunt instantaneu recunoscute datorită unei simplități care păstrează esența SH, preluând-o în mod vizibil de la modelul anterior.  O versiune SH150 va fi disponibilă în anumite țări.

Sosește CB1000F!

Tot la EICMA este expusă și CB1000F, noua motocicletă de inspirație retro de la Honda, debordând de caracter. CB1000F este un naked maredar ușor de manevrat, care bifează toate cerințele prectivce, datorită fișei tehnice bogate și a unui propulsor dinamic derivat de pe Fireblade.

Lansarea liniei de  îmbrăcăminte Honda 2026

Prezența Honda la EICMA 2025 este completată de o gamă extinsă de îmbrăcăminte oficială Honda. Disponibilă la expoziție, noua colecție se inspiră dintr-o serie de aspecte din istoria ilustră a Honda, cum ar fi modele emblematice, familii de produse și istoria motorsportului. Colecția completă va fi disponibilă din primăvara anului 2026 la reprezentanțele Honda și online.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account