Noi fotografii spion au apărut în spațiul mediatic, de această dată cu ceea ce pare a fi prima motocicletă Triumph pusă în mișcare de un propolsor monociclindric. De 50 de ani încoace.
Desigur, după un incident de proporțiile celui cu Husqvarna care de fapt era Brabus, am decis să tratăm cu mai mult scepticism aceste știri. Potrivit jurnaliștilor britanici de la MCN, în cazul de față, este vorba despre primele modele rezultate din parteneriatul între Triumph și gigantul indian Bajaj, anunțat la începutul lui 2020. Mai mult, britanicii vorbesc despre contra-măsuri Triumph, determinate de avântul pe care l-au luat cei de la Royal Enfied, modelul vizat fiind Meteor.
O inspecție vizuală a celor două motociclete surprinse în faza de testare ar da următorul verdict: monocilindrice, cu o capacitate undeva între 350 și 500 cmc, o pereche de roți de 17 inch, dar și o combinație 19 inch față și 17 inch spate, care ar putea fi baza pentru un „mini Tiger”. Surprinzătoare sunt dotările celor două prototipuri, fiind vorba despre furci upside-down, panouri de bord TFT și etriere radiale. Iar lucrurile astea costă. Asta este puțin surprinzător, pentru că la momentul înțelegerii cu Bajaj, intențiile Triumph ar fi fost ca motocicletele să se vândă în India pentru 200.000 de rupii, adică aproximativ 2000 de lire sterline. Ținând cont și de ce s-a întâmplat în ultimii doi asta este cam puțin probabil.
Întrucât se mizează ca la sfârșitul anului să existe informații clare despre cele două modele, situația se va lămuri.
foto: MCN