Sub motto-ul #SuperchargeYourJourney producătorul din Akashi a prezentat la EICMA viziunea sa asupra unui model care să îmbine armonios sportivitatea și touring-ul: Ninja H2 SX.
Practic, tehnologia supraalimentării mecanice care s-a dovedit a fi o soluție tehnică inedită pe sportivele H2 și H2R își face loc acum într-un segment unde pasagerul are nevoie de mai mult confort pentru ture lungi.
Schimbările aduse noului model sunt consistente și ar fi greșit să catalogăm Ninja H2 SX ca un simplu H2 cu subcadru pentru pasager. Șasiul este nou, motorul de 998 cc și 200 CP este și el nou, iar etajarea cutiei de viteze este și ea revizuită. Conform oficialilor mărcii, în ciuda puterii uriașe pentru acest segment, consumul va fi unul asemănător modelului Versys 1000. În acest fel, deși rezervorul are o capacitate de 19 litri, autonomia va fi una adecvată laturii touring a motocicletei.
Un element important care lipsește de pe H2 SX este suspensia electronică. Desigur, suspensia acestui model poate fi reglată pentru ambele roți, precum și preload-ul pentru spate, dar lipsa unui modul electronic ar putea s-o depuncteze într-un segment unde competitorii mizează mult pe intervenția electronicii pentru un confort crescut.
Ninja H2 SX are doua nivele de echipare: cea de bază, SX și cea de top, SE. SX-ul vine doar pe negru, iar varianta SE aduce după sine culorile tradiționale Ninja. Ca tehnologie, SE-ul beneficiază de sistemul inteligent ABS de la Kawasaki – KIBS, controlul tracțiunii, pilot automat și Launch Control. Ca nivel superior, SX-ul beneficiază (în plus față de cele de mai sus) de un carenaj mai lat, un parbriz mai înalt, quick shifter, display TFT și cornering lights.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=OH7_ujvFE34[/embedyt][embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=GX-o5ry-_5E[/embedyt]