Yamaha a revizuit masiv WR 250 F pentru 2025: mai agilă, mai stabilă, mai agresivă!

Pentru versiunea 2025 a WR250F, Yamaha a adus îmbunătățiri la motor, șasiu și ergonomie. Polivalentul model de enduro devine astfel și mai capabil.

Motorul cu plasament înspre posterior are un nou lanț cu came care reduce pierderile de putere generate prin frecare. Lanțul este mai lat, iar pinioane și amortizoarele au fost revizuite. ECU-ul a fost și el revizuit, pentru  mai mult cuplu la turații mici și putere la turații medii și înalte.

Sistem de admisie a aerului a fost revizuit, iar airbox-ul este nou. El trage aer prin conductele din noile panouri laterale, cadru și zona rezervorului. Evacuarea finală, scurtă, este un design nou care îmbunătățește centralizarea maselor, contribuind și la aspectul compact al motocicletei.

Întregul șasiu – bazat pe crosser-ul YZ250F a fost reproiectat. Cadrul dispune acum de o protecție a rezervorului mai joasă cu 15 mm, cu un profil posterior în formă de U și de o conductă de racordare a presiunii trasă mai jos tot cu 15 mm, totul pentru a coborî centrul de greutate al motocicletei și a îmbunătăți agilitatea și stabilitatea în timpul virajelor.

Pentru a oferi pilotului cât mai mult feedback posibil, în timpul dezvoltării cadrului s-a acordat o atenție deosebită caracteristicilor de amortizare a denivelărilor și flexibilității laterale.

Furca KYB a fost revizuită, cursa fiind scurtată cu 10 mm. Amortizorul KYB este poziționat cu 10 mm mai jos decât înainte, ceea ce coboară centrul de greutate al motocicletei și reduce înălțimea șeii. O altă veste bună, compresia se poate regla manual. Semeringurile au fost întărite, la fel ca și apărătorile tuburilor de imersie, care suntși ele puțin mai mari.

Pentru roata spate, există un nou butuc ușor cu 3 spițe încrucișate și un nou ax de 22 mm. Setul de carene a fost reproiectat, grafica este nouă, iar rezervorul este mai subțire. Saua este mai plată,foarte convenabilă pentru enduro. Noua poziție de pilotaj oferă mai mult spațiu și mai multă libertate de mișcare pilotului.

Aplicația Power Tuner include acum o nouă caracteristică „Quick Tuning”, care permite piloților să regleze setările motorului de la „Lin” la „Agresiv” prin intermediul unei simple comenzi pe smartphone. Reglajele pentru controlul tracțiunii și un cronometrul pentru ture se acccesează și ele aproape instant de pe ecranul telefonului.

De asemenea, a fost instalat un nou starter, o baterie litiu-ion și un nou cluster de butoane convenabil cu funcții multiple.

În ceea ce îl privește pe WR450F, acesta a fost masiv revizuit anul trecut. Totuși, el beneficiază de noua șa fără cusături și noua grafică Icon Blue.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account