Avancronica MotoGP Argentina: Suzuki si Ducati ies la rampa

In primele doua sesiuni de antrenamente libere, disputate ieri pe circuitul argentinian Termas de Rio Hondo, Aleix Espargaro a fost in mod clar cel mai rapid dintre pilotii clasei regina, confirmand faptul ca prototipul Suzuki GSX-RR este pe drumul cel bun.

espargaro-austin

In prima sesiune, s-ar fi putut considera o intamplare faptul ca cel mai mare dintre fratii Espargaro a obtinut timpul cel mai rapid, avand in vedere ca aderenta nu era ideala, caci pista argentiniana era plina de praf. Dar in a doua sesiune, pista deja se curatase si Aleix a continuat sa fie cel mai rapid, cu o diferenta destul de mare (jumatate de secunda) fata de urmatorul clasat, Andrea Iannone.

Si nu este neaparat doar datorita pneului mai soft pe care il au la dispozitie echipele precum Suzuki si Ducati, caci cea mai soft versiune disponibila este cea medium si A. Espargaro s-a aratat foarte rapid si in regim de cursa, cu pneul hard. De fapt, singurul rider care a aratat un ritm de cursa mai bun decat riderul Suzuki Ecstar a fost Marc Marquez, al treilea pe lista celor mai buni timpi.

Prototipurile Yamaha de uzina nu au fost in cea mai buna forma in prima zi din Argentina, Rossi, care a obtinut doar al noulea timp, declarandu-se nemultumit de comportamentul motocicletei sale, mai ales in sectorul 3, unde sunt multe schimbari de directie.

Marc Marquez l-a dat pe A. Espargaro ca favorit pentru obtinerea pole-position-ului in calificarile din aceasta seara, pe un circuit care are o singura linie dreapta si unde handicapul de putere al motocicletei Suzuki nu se simte aproape deloc, insa agilitatea la schimbarea directiei si precizia la intrare in viraj a bolidului din Hamamatsu ii avantajeaza pe Espargaro si pe Vinales.

Si prototipurile Ducati s-au descurcat foarte bine pana acum, confirmand inca o data faptul ca Ducati GP15 este o motocicleta reusita, care se adapteaza bine unor circuite variate. Dovizioso a remarcat si el performantele surprinzatoare ale motocicletelor Suzuki in sectorul 3 al pistei si a spus ca Ducati are o marja de progres foarte mare. Tehnicienii din Bologna incearca sa gaseasca solutii pentru a limita derapajul rotii spate la iesirea din viraje si pentru a reusi performante constante tur dupa tur, o problema esentiala in timpul cursei.

Iata timpii din FP2:

fp2-motogp-arg-5-620x350

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account