Retrospectiva Marelui Premiu al Germaniei

Care au fost punctele cheie ale cursei din Germania?

1. Alegerea pneului față: montând versiunea „38” pe față, o gumă cu două „trepte” mai dură pe partea dreaptă, piloții Honda au beneficiat de o performanță mai constantă până în ultimul tur.

2. Ritmul mai slab al lui Jorge Lorenzo: deși a avut un start excepțional, cu o depășire superbă în primul viraj, Lorenzo a putut să țină un ritm ridicat doar în primele patru tururi, apoi nu a mai reușit să reziste atacurilor lui Marquez care, odată ajuns în față, și-a creat un avantaj insurmontabil pentru adversari.

3. Turul 27: până în turul anterior, Rossi era imediat în spatele lui Pedrosa, dar, realizând cel mai rapid tur al său în turul 27, spaniolul și-a creat un avantaj de 0,844 secunde față de Rossi, prevenind orice tentativă de atac din partea italianului.

start-germania-2015

Ar fi putut Dani Pedrosa să câștige?

Pedrosa a pierdut mult în primele tururi și când a reușit în final să treacă pe locul doi, în turul 17, Marquez era deja la 4,199 secunde în față. Oricum, Marc n-ar fi fost ușor de bătut, dar, judecând după atitudinea destul de frustrată a lui Dani la finalul cursei, se pare că Pedrosa era convins că ar fi putut să se lupte cu coechipierul său pentru prima poziție.

De ce nu a reușit Lorenzo să țină pasul cu Rossi?

În warm-up fuseseră pregătite două motociclete pentru spaniol, una cu ampatament mai lung, alta cu ampatament mai scurt, urmând să se decidă ulterior care dintre ele să fie folosită în cursă. În mod surprinzător, însă, și împotriva sfaturilor echipei sale tehnice, Lorenzo a utilizat motocicleta mai lungă, care i-a provocat probleme în cursă pentru că nu încărca suficient roata spate și nu avea stabilitate pe frânare.

Cum a mers Aprilia?

Per total, destul de bine: Alvaro Bautista a terminat pe locu 14, la 50,687 secunde de Marquez (foarte mult), dar a terminat în fața tuturor motocicletelor Honda Open și la doar două secunde de Barbera, 7,5 secunde de Hernandez și 12,5 secunde de piloții de la Suzuki. Cel mai rapid tur al lui Bautista nu a fost însă cine știe ce: 1:23,086, la 1,556 secunde de turul rapid al lui Marquez.

mgp9maverick-vinales4

De ce s-au descurcat atât de slab piloții Suzuki?

Nici echipa japoneză nu știe foarte clar. „Probabil,” a declarat managerul Davide Brivio, „a fost din cauză că nu cunoaștem încă suficient de bine această motocicletă și nu avem suficiente date de aici ca să rezolvăm problemele, dintre care cea mai mare a fost lipsa de aderență pe roata spate.”

Cele mai rapide tururi în cursă

Marquez 1’21”530 (turul 10); Rossi 1’21”641 (4); Pedrosa 1’21”714 (27); Lorenzo 1’21”811 (3); Iannone 1’22”024 (4); Crutchlow 1’22”319 (11); Dovizioso 1’22”395 (11); Smith 1’22”403 (12); Hernandez 1’22”502 (2); Petrucci 1’22”595 (2)

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account