Antoine Meo și Ducati DesertX câștigă Iron Road Prolog la Erzberg Rodeo!

Ducati DesertX a obținut o victorie spectaculoasă la categoria bicilindri a uneia dintre cele mai faimoase curse de motociclete enduro din lume: Erzberg Rodeo.

În timp ce Desmosedici GP și Pecco Bagnaia dominau Marele Premiu al Italiei MotoGP de la Mugello, un Ducati DesertX pilotat de Antoine Meo, multiplu campion mondial Enduro și campion european la Supercross, câștiga Prologul Erzberg Rodeo, Iron Road.

Antoine Meo este unul din oamenii implicat de la bun început în proiectul DesertX. Francezul în vârstă de 38 de ani a luat parte și la cursa Mitas Rocket Ride, terminând pe locul patru la general și pe primul loc la categoria bicilindri.

Iron Road Prolog este cursa folosită de cei peste 1200 de rideri înscriși în „Rodeo” pentru a se califica la evenimentul final. Împărțită în două sesiuni, ea se desfășoară pe o urcare ultra-rapidă (peste 600 de metri diferența de nivel pentru 13,5 km) fiind deschisă motocicletelor cu unul și doi cilindri.

Datorită naturii sale spectaculoase, de-a lungul anilor, a devenit una dintre cele disputate curse, așteptată cu nerăbdare de spectatori. Vineri, avantajul lui Meo față de cel mai apropiat rival al său a fost de nu mai puțin de 12 secunde în timp ce în cursa a doua, sâmbătă, cu un traseu îngreunat și mai mult de trecerea concurenților, marja a crescut la 20 de secunde.

Mitas Rocket Ride, la fel, o cursă deschisă motocicletelor mono și bicilindrice a adunat 277 de rideri la start, pentru un traseu abrupt și accidentat. Formatul cursei a inclus două sesiuni de antrenamente cronometrate din care cei mai rapizi 48 de piloti au continuat să se provoace reciproc în serii de câte șase, pornind dintr-o  poartă în stil motocross.

Antoine Meo s-a calificat inițial pe locul șaisprezece din cei 277 de participanți. Apoi a terminat pe locul al doilea în optimile de finală, al treilea în sferturi și al doilea în semifinale. Aceste rezultate i-au permis să se califice în Superfinală, fiind singurul pilot care a reușit asta pe un bicilindru, iar acolo, asul francez și Ducati DesertX au cucerit un surprinzător loc patru la general.

Pentru a participa la Erzberg Rodeo, suspensiile DesertX-ului pilotat de Antoine Meo au fost modificate pentru a se obține o cursă mai mare. În ce privește cauciucurile s-a optat pentru Metzeler Six Days Extreme, montându-se și o tobă Termignoni pentru competiții și un scut de motor, ambele disponibile ca accesorii originale în catalogul Ducati Performance. Nu în ultimul rând, Centro Stile Ducati a conceput un model special pentru DesertX, care combină albul, negrul și roșul într-o schemă coloristică tipică MotoGP și Superbike.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account