Apendice aerodinamice pe noua sportivă Honda?

Un brevet dezvăluie soluțiile tehnice pe care le are în plan Honda pentru oglinzile retrovizoare.

Faptul că Honda lucrează la o supersportivă cu motor în V (care ar trebui să intre în gamă fără să înlocuiască modelul Fireblade) nu mai este un mister. Primele brevete depuse de Honda datează din 2014 și, de atunci, câteva soluții tehnice au fost brevetate de producătorul din Tokyo, printre care și distribuția variabilă la începutul anului acesta. Pe de altă parte, alegerea echipei „de casă” Moriwaki pentru Mondialul de Superbike confirmă, din câte cunoaștem strategia Honda, sosirea unui model nou pentru competiții.

Încă un pas către noul model este făcut odată cu brevetul pe care îl vedem în aceste imagini: oglinzile retrovisoare cu funcție aerodinamică. În loc să se bazeze pe suprafețe aplicate pe carenaj, ca în cazul modelelor Aprilia RSV4 și Ducati Panigale V4R, inginerii din Tokyo s-au gândit să genereze forță de apăsare pe trenul față folosindu-se de oglinzile retrovizoare, soluție cel puțin curioasă pentru un model care urmează să fie folosit în competiții, unde oglinzile e musai să fie demontate.

Producătorul japonez nu este însă străin de acest tip de aplicație, chiar pe plan aerodinamic. Unii dintre noi își aduc aminte de carenele perforate în partea din față ale modelului CBR900RR din 1992, acestea neputând fi folosite în curse la acea vreme.

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account