Deja obișnuitelor safety-car-uri BMW M li se alătură prima motocicletă cu aceeași particulă în denumire – noul M 1000 RR.
Parteneriatul dintre BMW și MotoGP există de ceva timp: cea mai renumită competiție moto din lume are o legătură strânsă cu producătorul bavarez de mulți ani încoace. Așa numitele „Safety Car” sunt mașini foarte performante din familia M, aceea familie de mașini supersportive BMW dând numele și premiului rezervat celui mai rapid pilot în calificări de-a lungul întregului sezon – renumitul BMW M Award. La vremea sa, un splendid M4 era premiul pentru „Shootout” – sesiunea specială cronometrată care se ținea în ultima zi de teste înainte de începutul campionatului.
Până anul acesta, însă, nicio motocicletă BMW nu a avut onoare de a li se alătura acestor „Safety Car”. În anii trecuți (a se citi: când se alerga cu public), două BMW S 1000 RR făceau turul de încălzire înainte de start, dar atât. Începând din 2021, noul M 1000 RR, primul model BMW Motorrad care poartă sigla „M” va apărea cu normă întreagă alături de cele trei supercar-uri care vor fi utilizate pentru tot sezonul. Printre altele, M 1000 RR va fi singurul dintre cele patru vehicule care va folosi coloristica clasică Motorsport, care în trecut distingea toate mașinile „Safety Car” (mașinile de acum vor avea culori speciale, dedicate fiecărui model).
Odată cu venirea Motomondialului în Europa, după cele două curse din Qatar, la Portimao, parcul de „Safety Car” se va extinde, incluzând acum și un M8 Competition Coupe, un M8 Competition Gran Coupe, un X5 M (ca „Medical Car”) și o a doua „Safety Bike” BMW M 1000 RR.