Antoine Meo scoate la joacă un Ducati DesertX pe circuitul de motocross.

Am mai văzut motociclete de cilindree mare puse în situații în care în mod normal nu ar avea ce să caute.

Și de regulă, totul ține de priceperea riderului: în 2006, Giovanni Sala a ajuns la checkpoint 12 la Erzberg Rodeo în șaua unui KTM 950 Super Enduro. Anul trecut, Pol Tarres reușea să termine clasa Bronze a Red Bull Romaniacs pe o Yamaha Ténéré 700. Motocicletele pot multe, mai degrabă omul din șa, este cel care trebuie să țina pasul. Nu în ultimul rând, Marius Băcilă s-a dat pe circuitul de motocross de la Ciolpani cu un ditai Harley Davidson Pan America.  

Totuși, ceea ce face Antoine Meo cu noul Ducati DesertX pe circuitul de motocross de la Dorno este… so next level. Cei de la Ducati spun că motocicleta nu a suferit absolut nici o modificare, în afară de gumele de cross, desigur, și un scut motor din catalogul de accesorii. E drept că și Antoine Meo este cvintuplu campion mondial de enduro, dar, chiar și așa, armonia rider – motocicletă este desăvârșită.

DesertX cântărește 222 de kilograme cu plinul făcut, așa cum s-a dat Meo, iar suspensiile sale au cursa de 230 mm pentru față și 220 pentru spate și au făcut față fără probleme incursiunii pe circuitul de motocross, care, după cum se vede a fost una la nivel foarte racing. Impresionantă este și stabilitatea lui DesertX în abordarea șleaurilor formate pe circuit.

Așadar, Ducati a reușit să pregătească bine terenul pentru luna aceasta, când DesertX ar trebui să ajungă în showroomuri.

foto – via advpulse

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account