Honda a înregistrat un brevet care își propune să schimbe un lucru cu care ne-am obișnuit dintotdeuna. Este vorba despre poziția oglinzilor.
Deși nu este total neobișnuit să regăsim oglinzile la capătul ghidonui, sub forma așa numitor „bar end mirros” sau chiar și pe carenaj, altele sunt planurile Honda pentru oglinzi. Astfel, acestea nu ar mai urma să fie poziționate pe ghidon ci pe jambele furcii, imediat sub jugul triplu superior al furcii.
Acest plasament ar elimina din câmpul vizual al riderului antebrațele și coatele. Dar, potrivit Honda nu doar vizibilitatea s-ar îmbunătăți ci și aerodinamica. Ba chiar și manevrabilitatea, întrucât masa inerțială a oglinzilor ar urma să fie plasată mai aproape de axa de rotație a furcii. Desigur, vorbim despre câștiguri marginale.
Conceptul se poate regăsi deja pe Honda Hawk 11, cafe-racer-ul bazat pe platforma Africa Twin, un model care din păcate se poate cumpăra doar în Japonia. Dar, în cazul ei oglinzile se găsesc montate pe carenaj. O motocicletă pe care ar putea apărea acest tip de oglizi montate pe furcă este succesorul actualei CB1000R.