M 1000 RR și S 1000 RR au fost actualizate din punct de vedere tehnic și vizual și vin cu noi dotări standard pentru viitorul sezon.
Ambele motociclete au fost omologate Euro 5+ și au primit manșonul de accelerație M, cu cursă scurtă și unghi de rotație redus.
Noul M 1000 RR – abreviat ca M RR – beneficiază de o creștere semnificativă de putere, ajungând la 218 cai. Aerodinamica este optimizată, grație unui nou carenaj frontal.
Noile aripioare M, botezate Winglets 3.0 au o forță de apăsare crecută, care permite timpi și mai rapizi pe circuit. Progresează și așa numitul „Flex frame”, care include acum un nou suport de motor, pe partea stângă.
BMW Motorrad a adus și îmbunătățiri sistemelor de control. Controlul dinamic al tracțiunii (DTC) dispune acum de noua funcție Slide Control datorită senzorilor care citesc unghiului de virare. Acest lucru a dus la o nouă subdiviziune a DTC în Control al alunecării și Control al derapajului.
Introducerea tehnologiei senzorului unghiului de virare a dus și la noua funcție Brake Slide Assist al BMW Race ABS Pro. Combinate cu accelerația M cu cursă scurtă, acest noi dotări au rezultat un control mai mare al motocicletei pe pistă și implicit performanțe mai mari.
Ca și până acum, noul M RR este oferit în două versiuni: varianta de bază M 1000 RR în culoarea „Lightwhite Uni” și M 1000 RR M Competition în culoarea „Blackstorm” metalizat, fiecare combinat cu grafică în culorile M.
BMW S 1000 RR: Performanță și mai mare pe pistă și dotări standard îmbunătățite.
S 1000 RR a fost rafinat semnificativ, mai ales pentru utilizarea pe circuit. Accelerația M cu cursă scurtă permite lui S 1000 RR să răspundă și mai direct la fiecare comandă de la accelerație, noile aripioare oferă o forță de apăsare crescută, un nou capac pentru roata față cu canale de frână integrate îmbunătățește răcirea frânei, iar noile panouri laterale ale carenajului captează atenția vizual.
Modurile de conducere Pro sunt acum standard, inclusiv modul „Race Pro”, apar încă două combinații de răspuns la accelerație și cuplu motor, precum și funcțiile Engine Brake și Hill Start Control Pro, ABS reglabil pe cinci niveluri în „Race Pro” și setarea „Slick” pentru ABS. Controlul dinamic al frânelor (DBC) este, de asemenea, o nouă caracteristică standard.
Noul S 1000 RR este oferit în trei scheme de culori atractive: varianta de bază în Blackstorm metalizat, varianta de model Sport în Bluestone metalizat cu inserții grafice mate și varianta M Motorsport în „Lightwhite uni/M Motorsport” în combinație cu pachetul M.