Kar Lee este un misterios jurnalist moto de origine asiatică, ale cărui materiale au fost publicate în toată lumea.
Ce este remarcabil la acest domn este flerul cu care el știe să exprime idei, care „bântuie” subconștientul colectiv al motocicliștilor. Cel mai adesea, este vorba despre aducerea la zi din punct de vedere al designului, a unor motociclete care au scris istorie. Iar acest lucru se face într-o manieră foarte „safe”, departe de surprizele pe care le mai fac din când producătorii, care sunt apoi intens dezbătute. Într-un fel, ideile lui Kar Lee sunt atât de bune și de simple încât aproape că îți pui întrebarea, cum de nu te-ai gândit și tu la așa ceva!
Să luăm de exemplu Fazer 1000, o îndrăgită și clasică Yamaha. Pe când scria pe print, autorul acestor rânduri s-a bucurat vreme de luni bune de serviciile unui Fazer negru, care știa să facă de toate. În primul rând, modelul devenise accesibil la mâna a doua și nu aveai bătăi de cap din punct de vedere al întreținerii. Puteai forja serpentine cu Fazer-ul după cum îți poftea inima, aveai la dispoziție frâne de R1, dar puteai să mergi fără grijă și pe drumuri județene pline de petice, prin oraș, cu pasager, cu bagaje. Fazer știa de toate. Încet, încet, epoca sa a apus, modelul fiind tras pe linie moartă în 2016.
Dar cum ar fi ca Yamaha să reînvie acest model? Kar Lee s-a uitat la prezent, mai exact la MT-10, s-a uitat în trecutul despre care am povestit și noi și a venit cu această propunere pe care multă lume a băgat-o în seamă. La urma-urmei, Fazer era la vremea sa o motocicletă sportivă cu un ghidon clasic care se descurca cu brio în orice situație și nu un all-rounder de care s-a „tras” pentru a fi sportiv. Actualmente, modernul propulsor CP4 este de-a dreptul exploziv, cum ar fi dacă ar fi puțin domolit, la pachet cu un semi-carenaj? Merită să îl urmărești pe Kar Lee pe pagina sa de Facebook, vei găsi și astfel de idei și de concepte!