Ducati prezintă noutățile la EICMA: Panigale V4R de 234 CP și 165 kg, Hypermotard 950, Multistrada 950 și Diavel 1260

Ducati prezintă noutățile la EICMA: Panigale V4R de 234 CP și 165 kg, Hypermotard 950, Multistrada 950 și Diavel 1260

Ducati a prezentat astăzi, înaintea tuturor, modelele noi pentru 2019, care pot fi văzute la salonul EICMA de la Milano începând de mâine. Vedeta gamei din Borgo Panigale este, fără îndoială, superbul Panigale V4R.

Ducati Panigale V4R devine, automat, noua referință în domeniul Superbike-urilor înmatriculabile pentru circulația pe drumuri publice. Modelul cu motor V4 de 998 cmc era așteptat de ceva vreme, mai ales de echipele de curse care aleargă cu bolizii din Bologna, căci Panigale V4S, prezentat anul trecut, avea cilindreea prea mare pentru a fi omologat în competiții de nivel înalt.

Toți bănuiam că inginerii din Borgo Panigale vor veni cu ceva foarte special, dar parcă nu ne așteptam la ceva chiar atât de tare. Cel mai probabil, Panigale V4R va fi vedeta acestei ediții a salonului de la Milano, căci este dificil să ne imaginăm ce ar putea să-l întreacă.

Motorul este, la bază același Desmosedici Stradale prezent pe varianta de 1.100 cmc prezentată anul trecut, dar ciclistica este mai ușoară și mai specializată. Pe versiunea R își face debutul pachetul aerodinamic, care include parbrizul înalt, carenaj mai cuprinzător pentru a proteja pilotul pe liniile drepte, extractoare de aer pentru răcirea motorului și apendice aerodinamice din fibră de carbon, derivate din cele utilizate pe Desmosedici GP16.

Motorul are același alezaj ca versiunea de 1.100, dar cursa mai scurtă, ajungând cu cilindreea la 998 cmc. Puterea în varianta de bază este 221 CP la 15.250 rpm, cu un cuplu de 112 Nm la 11.500 rpm, la un raport de comprimare de 14:1 și un limitator setat la 16.000 rpm (!). Folosind evacuarea Ducati Performance by Akrapovic, destinată folosirii pe pistă, puterea crește la 234 CP la 15.500 rpm, intrând în teritoriul rezervat până nu demult doar motocicletelor de MotoGP.

Cadrul Front Frame a fost revizuit, fiind acum mai ușor și mai rigid în zonele cheie. Înălțimea lagărului basculei poate fi reglată în patru poziții, în pași de 2 mm. Furca este noua Ohlins NPX 25/30, cu jambe de 43 mm, iar monoamortizorul este deja clasicul Ohlins TTX36. Suspensiile sunt complet reglabile, dar nu electronic, ci mecanic.

Ducati Panigale V4R – The Sound of Excellence

Dedicated to the track, the Panigale V4 R is the street-legal version of the 2019 WSBK race bike designed to take part in the WSBK Championship and to complete the V4 range with a track version. Sound excellence and ready-to-race are the main characters: the adrenaline you deserve! Discover it on our website www.bit.ly/DucatiPanigaleV4R

Publicată de Ducati pe Duminică, 4 Noiembrie 2018

Pachetul electronic este, așa cum ne-am fi așteptat, foarte cuprinzător: platformă inerțială Bosch 6D IMU, cu ABS Cornering, controlul tracțiunii, slide control, wheelie control, launch control, controlul frânei de motor și quickshifter up/down. Modurile de pilotaj selectabile de la ghidon sunt trei: Race, Sport și Street. Bordul este un TFT color de 5 inci, iar acum există limitator pentru linia boxelor, setabil între 40 și 80 km/h.

Ducati Hypermotard 950 și Hypermotard 950SP

Ducati Hypermotard 950 – Game on!

Super-agile and unbeatable on tightly winding roads, the new Hypermotard 950 is athletic, iconic and ready to deliver a genuine pleasure experience. Designed to express the rebel attitude of the rider, the Hypermotard 950 is the choice for the street player thats always craving for adrenaline. Provocative and competitive, it's the perfect choice for those who like to get their game on.Discover it on our website > www.bit.ly/DucatiHypermotard950

Publicată de Ducati pe Duminică, 4 Noiembrie 2018

Hypermotard revine în trecut și merge înspre viitor în același timp, odată cu noul model prezentat astăzi. Tehnic, modelul progresează, în timp ce estetica revine înspre rădăcinile modelului, semănând foarte mult cu versiunile cu motorul Desmodue de 1.000, respectiv 1.100 cmc. Revin evacuările duble sub șa, motocicleta este mai compactă, mai ușoară (cu 4 kg), furca este Marzocchi pe modelul de bază și Ohlins pe varianta SP. Motorul păstrează cilindreea de 937 cmc (în ciuda numelui), câștigă 1 CP (ajungând la 114 CP), iar 80% din cuplul maxim de 97 Nm este disponibil de la 3.000 rpm.

Electronica este de top, cu platormă inerțială și toate asistările electronice posibile, de la controlul tracțiunii până la cel al frânei wheelie-ului, plus funcția Slide by Brake pentru sistemul ABS Cornering Bosch. Etrierele de frână sunt radiale, Brembo Monobloc.

Ducati Multistrada 950 și Multistrada 950S

Modelul Multistrada de cilindree medie nu se schimbă foarte mult, dar primește un plus tehnologic. Ambreiajul este acționat acum hidraulic și este disponibilă și versiunea S, cu electronică mai avansată și care poate primi, opțional, jante cu spițe.

Multistrada 950 are acum platforma inerțială IMU Bosch pe 6 axe, ABS Cornering și noua funcție Vehicle Hold Control, care facilitează pornirile în rampă. Varianta S primește suspensiile electronice Ducati Skyhook Suspension, care adaptează în timp real amortizarea în funcție de suprafața de rulare, quickshifter, far cu led, display TFT de 5 inci, Hands Free, Cruise Control și comenzi de pe ghidon iluminate.

Ducati Diavel 1260

Power-cruiser-ul din Borgo Panigale primește motorul de 1.262 cmc de pe modelul XDiavel. Estetic, modelul rămâne în mod inconfundabil un Diavel, cu masele concentrate pe față și pneul spate de 240 care domină vederea posterioară. S-au schimbat lateralele rezervorului, prizele de aer sunt din aluminiu lustruit, iar ornamentele laterale ale radiatorului includ și acum semnalizatoarele, care acum se numesc light blade.

Motorul de 1.262 cmc cu distribuție varaibilă dezvoltă 159 CP la 9.500 rpm și cuplul maxim de 129 Nm la 7.500 rpm. Și aici, electronica include platforma inerțială Bosch, cu toate sistemele imaginabile.

BMW

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă IN MOTION MEDIA.

Conectează-te folosind datele de autentificare

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account