Harley-Davidson a raportat un patrulea trimestru peste așteptările analiștilor financiari, încheind anul pe profit.
2021 a fost primul din cei cinci ani ai planului strategic intitulat Hardwire, compania propunându-și o creștere profitabilă pe termen lung, alături de întărirea poziției de cel mai dezirabil brand de motociclete din lume.
Veniturile totale în trimestrul patru al 2021 au fost de 1.02 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o creștere de 40%, comparativ cu cele 725 de milioane de dolari, raportate în același trimestru al 2020. Aceasta înseamnă un profit net de 22 de milioane de dolari, comparativ cu o pierdere netă de 96 de milioane în Q4 al 2020. Pentru întreg anul 2021, Harley-Davidson a raportat un profit net de 650 de milioane dolari, comparativ cu un profit net de 1 milion de dolari în 2020.
Vânzările Harley-Davidson au crescut cu 22% în Statele Unite ale Americii, ajungând la 134.100 de unități, însă au fost umbrite de scăderi pe restul piețelor. Totuși, la nivel mondial, creșterea este de 8%, vânzându-se 194.300 de unități.
Iată și câteva noutăți interesate comunicate de PR-ul Harley-Davidson:
- Rețeaua dealerilor LiveWire a crescut de la cei 20 de retaileri inițiali la 30, urmând ca în al doilea trimestru să fie lansat un nou model, LiveWire Del Mar, mai accesibil ca preț decât LiveWire One.
- Pan America Special este cea mai vândută motocicletă adventure-touring în Statele Unite ale Americii;
- Lotul inițial Low Rider ST s-a vândut în doar zece minute;
- Urmare a deciziilor strategice ale planului Rewire, vizând eficientizarea modelului de operare și creșterea valorilor acțiunilor, s-a renunțat la produse și piețe
-
LiveWire S2 Del Mar va fi o motocicletă electrică accesibilă ca preț, lansarea urmând a se face în cel de-al doilea trimestru al acestui an.