Honda lucrează la un Gold Wing care se va menține singur pe roți atunci când este manevrat la viteze mici.
În 2017, Honda uimea publicul cu o NC750S care își ținea singură echilibrul, roata față mișcându-se pentru a echilibra motocicleta, inclusiv prin modularea unghiului de fugă. Sistemul a evoluat în 2022, ajungându-se la denumirea de la Riding Assist 2.0, care poate controla echilibrul motocicletei mult mai realist, prin modificarea poziției basculei față de motocicletă. Maxi-scuterul NM4 Vultus a fost ales pentru a demonstra această tehnologie.
Așadar, care sunt planurile Honda pentru nava amiral a gamei sale, care cântărește 367 de kilograme? Din ce se cunoaște până acum, sistemul de stabilizare își va face simțită prezența doar în cazul manevrelor la viteză mică, deocamdată cu pilotul pe lângă motocicletă, intervenind asupra ghidonului, grație informațiilor primite prin unitatea de măsură inerțială.
Desigur, fiecare motociclist sau motociclistă va primi în felul propriu această evoluție tehnologică: unii se vor declara oripilați de „automatizarea” motociclismului, alții, încântânțati de faptul că o secundă de neatenție în parcare nu se va mai solda cu o notă de plată consistentă dacă Gold Wing-ul e scăpat pe jos, pentru că acest lucru pur și simplu nu se va mai întâmpla.