După lansarea micului model retro GB350, Honda lucrează la un café-racer de 300 cmc. Acesta are însă un look mult mai modern.
Nu se știe când va fi lansată și cum va arăta în varianta finală, dar imagini cu acest café-racer care folosește motorul de 300 cmc prezent pe Honda CB300F au început să circule pe internet. Care este explicația? Ele fac parte din dosarul de omologare al modelului, trimis către forurile responsabile, dar totuși, e puțin probabil ca ținta japonezilor să fie Europa.
Aceasta deoarece Honda CB300F este o motocicletă care se vine în America de Sud, iar monocilindrul cu distribuție OHV, răcit cu aer, nu se mai împacă cu normele Euro 5 +. De notat că el poate funcționa și cu etanol, ca de altfel multe motociclete care se vând în această regiune a globului.
Este ușor de remarcat că nu e nici urmă de catalizator în aceste imagini. Surprind în schimb discurile duble pe față, furca inversată și farul cu patru proiectoare LED, foarte asemănător cu cel pe Rebel 300.
Honda strange așadar rândurile pentru bătălia cu motocicletele de cilindree mica de la Triumph și Royal Enfield, care se bucură de mare succes în regiunile în curs de dezvoltare.