Conform colegilor de la Motorcycle.com, Autoritatea de proprietatea intelectuală din China a publicat o cerere de patent aprobată, care dezvăluie ceea ce pare a fi noul BMW S 1000 RR 2019. Designul a fost supus către aprobare biroului de patente din China în februarie 2019 și acolo apare că ar fi fost deja înregistrat în Germania încă din 23 august 2017.
Noul design păstrează unele dintre caracteristicile tradiționale ale lui S 1000 RR, precum carenele asimetrice, cu „branhiile” pe partea dreaptă și o singură deschidere pe stânga. Dar se pare că dispare farul asimetric, bavarezii optând pentru o pereche de faruri identice, amplasate de o parte și de cealaltă a prizei de aer centrale.
În acest nou design se vede și un motor care arată complet diferit. Este tot un propulsor cu patru cilindri în linie, cu patru țevi colectoare de evacuare care se unesc în două, înainte de a intra, probabil, în partea care conține și catalizatorul, apoi continuând cu o tobă care pare semnificativ mai mică decât a modelului actual, pe care l-am testat în această primăvară pe stradă.
Ciclistica a fost și ea revizuită, primind un nou cadru. În aceste ilustrații se vede că unghiurile elementelor care compun cadrul sunt diferite, iar subcadrul spate are un design cu totul nou, de tip grilă. Bascula pare complet nouă.
Bordul nu se vede foarte clar, dar, din lateral, se pare că S 1000 RR va primi un display dreptunghiular, probabil un ecran TFT, la fel ca multe dintre modelele actuale. Se zvonește că motorul va avea peste 200 CP și că electronica va fi la un nivel mai înalt.
Vom afla mai multe atunci când bavarezii vor dezvălui oficial modelul, ori la salonul Intermot, în octombrie, ori la EICMA, în noiembrie.