Honda readuce la viață numele CL, foarte popular la finalul anilor ’60 și începutul anilor ’70, odată cu noua CL500, o versiune scrambler a lui Rebel 500.
Deja se vorbea despre noua CL500 de ceva vreme, zvonurile începând să circule acum câteva luni, în Japonia. Acum am văzut pe viu noul model, care are la bază deja cunoscutul și îndrăgitul CMX500 Rebel.
Motocicleta combină foarte bine stilul retro cu tehnologia modernă, fiind, de fapt un naked urban care poate să o taie și pe forestiere în weekend. Are, evident, același motor cu doi cilindri paraleli, de 471 cmc de pe Rebel, cu 46,6 CP și 43 Nm. Transmisia finală este mai scurtă decât a altor modele cu același motor.
Honda CL500 are ghidonul lat și înalt, jambele furcii îmbrăcate în burdufuri, o șa mai înaltă și îngustă, dintr-o singură bucată, cu același far rotund cu patru lumini cu LED de pe Rebel. Evident, garda la sol este mai mare decât la Rebel, suspensia are o cursă mai lungă, iar roțile sunt de 19” pe față și de 17” pe spate, cu pneuri adaptate unei folosiri lejere în off-road. Secțiunea finală a evacuării este amplasată la înălțime, fiind acoperită de un scut termic.
Greutatea, cu rezervorul de 12 litri plin, este de 192 kg. Motocicleta va fi în curând disponibilă și în România, în culorile verde mat și negru mat.