Metzeler a lansat Karoo 4, cauciucul dual-sport care înlocuiește galonatul Karoo 3.
Vreme de un deceniu, acesta a fost una dintre alegerile celor care căutau tracțiune în off-road și stabilitate pe șosea, dar și rezistență în timp.
Karoo 4 este destinat motocicletelor adventure și maxi-enduro, ai căror rideri vor să fie liberi să se dea atât pe asfalt cât și pe off-road. De altfel, cauciucul este poziționat de Metzeler între Karoo Street și Karoo Extreme, integrând o serie de caracteristici care îl fac să fie deosebit de versatil.
Astfel, pe asfalt, tehnologia MRC (Multiple Radius Contour) permite păstrarea traselor în viraje în ciuda crampoanelor și a spațiilor generoase dintre ele. Tiparul crampoanelor a îmbunătățit unghiurile de înclinare chiar și pe asfalt ud. Conform Metzeler, performanțele Karoo 4 au crescut inclusiv pe suprafețe moi, precum nisip, noroi sau lut.
Tehnologia DYMATEC face ca profilul să se uzeze uniform și să rămână consistent în timp. Numărul mare de crampoane permit formarea unei pete de contact mai continue și se potrivește noilor motociclete adventure care vin cu o sumedenie de sisteme electronice de siguranță. Nu în ultimul rând, noile Metzeler Karoo 4 sunt și mai ușoare, grație centurii de oțel la 0 grade, cu tensiune variabilă.
Cauciucurile Metzeler Karoo 4 vor veni în seturi de 19/17 inch și 21/18 inch. Iată și mărimile:
Față:
19” 100/90-19 TL 57Q M+S
19” 110/80 R 19 TL 59Q M+S
19” 120/70 R 19 TL 60Q M+S
21” 90/90-21 TL 54Q M+S
Spate
17” 130/80 R 17 TL 65Q M+S
17” 140/80 R 17 TL 69Q M+S
17” 150/70 R 17 TL 69Q M+S
17” 170/60 R 17 TL 72Q M+S
18” 140/80 – 18 TL 70Q M+S
18” 150/70 R 18 TL 70Q M+S