Conceptul Suzuki Recursion cu motor turbo ar putea fi produs in serie

Tendinta catre motoare supraalimentate, foarte in voga in lumea auto, incepe sa prinda contur si in domeniul vehiculelor motorizate pe doua roti.

young-machine-suzuki-turbo-recursion

Dupa stiintifico-fantasticul Kawasaki Ninja H2, care tocmai a aterizat pe piata, este randul celor de la Suzuki sa transforme in model de serie un concept prezentat la Salonul de la Tokyo din 2013.

Conceptul Recursion ar putea constitui o noua baza pentru motocicletele supersport: motorul sau cu doi cilindri, de 588 cmc, este supraalimentat prin turbocompresor si dezvolta 100 CP la 8.000 rpm, cu un cuplu maxim de 100 Nm oferit deja de la 4.500 rpm. Cu o greutate cu plinurile facute de 174 kg, Suzuki ar putea concura cu motocicletele supersport cu patru cilindri din punctul de vedere al performantelor, fiind in acelasi timp mai usor de exploatat si probabil mai economic.

Nu stim daca aceasta poza de pe coperta revistei japoneze Young Machine este o prelucrare digitala sau o poza spion propriu-zisa; din punct de vedere estetic, modelul pare cat se poate de plauzibil. Avand in vedere ca, odata cu V-Strom 1000, Suzuki a readus in prim-plan caracteristicile estetice ale vechiului DR Big, pare ca, la acest model, parbrizul si semicarena frontala par preluate oarecum de pe legendarul GSX-S Katana.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account