TVS a lansat modelul Apache RR 310. Se prefigurează un BMW G 310 RR?

TVS Apache RR 310 - BMW G 310 RR?

Constructorul indian TVS, care lucrează în parteneriat cu BMW Motorrad pentru dezvoltarea motocicletelor entry-level ale constructorului bavarez, tocmai a lansat versiunea sportivă Apache RR 310. Se prefigurează astfel viitorul BMW G 310 RR?

Apache RR 310 este descendentul direct al conceptului TVS Akula din punct de vedere al design-ului, dar tehnic vorbind este un BMW G 310 R cu modificări subtile, specifice unei sportive.  Cadrul din oțel are un nou subcadru, pentru o poziție diferită a scărițelor pasagerului. Ghidonul a fost înlocuit de semighidoane, iar șaua este ceva mai înaltă – 810 mm. Ampatamentul este mai scurt (1365 mm), ca efect al modificării jugului. Inima noului TVS Apache RR 310 este același propulsor monocilindru de 313 cc, care furnizează 34 CP la 9.700 rpm și 28 Nm la 7.700 rpm. Frânele sunt asigurate de divizia entry-level a constructorului Brembo, ByBre, și au ABS în standard. Masa totală, gata de drum, este de 170 kilograme, cu 11 mai mult decât teutonul G 310 R. Viteza maximă comunicată a sportivei din India este de 160 km/h, iar repriza de la 0 la 100 km/h durează 7,17 secunde.

Din punct de vedere tehnologic, Apache RR 310 aduce un display vertical cu LED pentru afișajul din bord și faruri LED, ceea ce dovedește aportul partenerilor de la BMW în creșterea nivelului de echipamente pentru compania indiana.

La momentul lansării, TVS Apache RR 310 are deja o competiție puternică în segment, constructori precum Kawasaki sau KTM fiind bine reprezentați de Ninja 300 sau RC 390. Nu trebuie ignorat nici italianul Benelli 302R.

Dincolo de lansarea modelului indian, cea mai mare întrebare este dacă acesta se va transforma într-o sportivă a constructorului BMW. Avem deja pe piață naked-ul G 310 R, adventure-ul G 310 GS. Să ne așteptăm la un G 310 RR?

De ce nu? BMW își dorește foarte tare să atingă 200.000 de unități vândute pe an în 2020 și pentru asta are nevoie să crească pe niște piețe foarte importante ca volum – Asia, America de Sud. Având în vedere dezvoltarea acestor piețe și taxele de import, tradiționalele motociclete BMW mai au de așteptat. Dar toată gama G 310 s-ar integra perfect în peisaj și, cel mai important, în buget.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account