Într-o inițiativă fără precedent la această scară, Harley-Davidson lansează campania Passport to Freedom, prin care se angajează să plătească cheltuielile cu obținerea permisului pentru noii clienți.
Prin această campanie, care se desfășoară în toată Europa, Harley-Davidson caută să promoveze motocicleta ca pasiune și ca mijloc de transport pentru publicul larg. Astfel, producătorul din Wisconsin oferă 500 de euro pentru cheltuielile legate de obținerea permisului (școală, examen) fiecărui client care cumpără o motocicletă Harley-Davidson anul acesta.
Cei 500 de euro sunt oferiți ca reducere din prețul motocicletei, campania fiind valabilă pentru familiile de modele Street, Spotster și Softail 107 (mai potrivite pentru începători). Clienții pot beneficia de reducerea legată de campania P2F dacă arată permisul de conducere eliberat după luna mai.
În România, cei 500 de euro ar trebui să acopere fără probleme cheltuielile legate de obținerea permisului, ba chiar ar mai putea să și rămână pentru ceva elemente de echipament.