Yamaha are în vedere o motocicletă electrică de motocross

Yamaha a depus o serie de patente care indică faptul că producătorul japonez are în vedere construirea unui crosser electric. Și chiar mai mult decât atât, un crosser electric diferit.

Cu trialul electric TY-E, Yamaha a câștigat experiență în competiții, observând că un motor electric, deși posesor al unui cuplu foarte puternic nu se împacă prea bine cu o transmisie care transferă acest cuplu în mod direct roții spate. Piloții de trial, au nevoie de un motor care să continue să se rotească, atunci când stau pe loc, pregâtindu-se să abordeze un obstacol. De ce? Răspunsul este foarte simplu: le este mult mai ușor să își păstreze echilibrul.

În plus, atunci când ei turează motorul pe loc, cu mișcări rapide, arcurile din ambreiaj ar „depozita” mici cantități de energie, care ajută atunci când pilotul decide să deschidă gazul în mod decisiv, pentru a aborda obstacolul.

Așa că Yamaha a patentat un o transmisie cu o volantă și un ambreiaj, pentru a control puterea motorului electric. Totodată, așa cum știm, în motocross, totul este despre „feeling”, modularea „gazului” și a ambreiajului, lucruri pe care un producător de talia Yamaha le înțelege și caută să le aducă și în motocrosul „electrificat”.

Bateria Yamaha TY-E.

Totodată, privind patentul Yamaha, observăm lipsa unui cadru convențional, la fel ca și în cazul TY-E. Dacă motorul de trial folosește un șasiu monococă din fibră de carbon pentru a găzdui bateria, în cazul crosserului electric, compartimentul bateriei ar oferi puncte de prindere pentru subcadru, basculă și furcă.

Vom vedea așadar un crosser electric alâturându-se gamei off-road de la Yamaha?

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account