Yamaha prezintă gama de motocros 2022, cu accent pe modelel în doi timpi YZ125 și YZ250

Yamaha a prezentat noua gamă de cros pentru 2022, o familie care merge de la 50 până la 450 cmc, cu motoare în doi și în patru timpi. Noutățile majore ale sezonului sunt modelele în doi timpi, YZ125 și YZ250.

Yamaha este un nume puternic în motocrosul mondial – au fost vicecampioni în mondialul MXGP, cu Jeremy Seewer la clasa regină și cu Jago Geerts la MX2. În alt campionat foarte puternic, cel american, piloții echipei Monster Energy Star au dominat campionatele de Supercross pe coastele de est și de vest cu modelul YZ250F.

Din 2015 încoace, Yamaha are programul YZ bLU cRU FIM Europe Cup, oferindu-le piloților de YZ125, YZ85 și YZ65 posibilitatea să se califice în fiecare an pentru SuperFinală, în fața publicului internațional, cu ocazia Motocrosului Națiunilor.

Această implicare este subliniată de lansarea noului model YZ125 2022, cu actualizări importante pentru alte modele în doi timpi, YZ250 și YZ85. Noua Yamaha Y125 are motorul reproiectat, un cadru optimizat și o siluetă mai îngustă și mai compactă. Aproape toate componentele motorului 2022 sunt noi și reproiectate pentru o creștere importantă a puterii maxime și o plajă mai mare de turație utilă. Sunt noi piese precum chiulasa, cilindrul și pistonul, cu o cameră de ardere modificată, o poartă de evacuare mai scurtă și o diagramă modificată de admisie și evacuare.

Deschiderea noii supape de evacuare YPVS (comandată electric) a fost revizuită și se schimbă și carburatorul Keihin PWK de 38,1 mm, dotat cu senzor TPS, plus grupul de valve „reed” V-Force. Biela este mai lungă și volanta mai grea.

S-au schimbat și subcadrul spate, carenele laterale și baza șeii. Rezistența aerului este acum cu 15% mai mică. Cutia cu șase trepte a fost ranforsată și raportul transmisiei secundare a fost scurtat ușor (13/49 în loc de 13/48). Au fost modificate și arborele de comandă al cutiei de viteze și arcurile ambreiajului. Rezervorul este mai îngust, șaua este nouă și grafica modificată.

Supensiile KYB au și ele caracteristici de amortizare schimbate, iar un nou etrier cu două pistonașe, mai rigid, „mușcă” dintr-un disc mai mare pe față, de 270 mm.

Și modelul YZ250 s-a schimbat mult, acesta fiind și modelul care le-a adus celor de la Yamaha primul titlu mondial la motocros, în 1973. Are carene mai înguste, frâne mai puternice, suspensii îmbunătățite, noi componente mai ușoare și un sistem de admisie mai eficient.

 

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account