Mol
Mol
Mol

Aventură antarctică încheiată cu succes pentru Royal Enfield: buturuga mică răstoarnă polul mare!

De dragul seriozității, nu putem lăsa în aer povestea începută prin octombrie a celor două Royal Enfield Himalayan trimise în expediție la Polul Sud. Dacă ai ratat primul episod, te poți informa aici. Se pare că nimic nu a stat în calea celor doi rideri, Santhosh Vijay Kumar și Dean Coxson, care au înfruntat cu succes temperaturile scăzute, nămeții și gheața, ajungând pe 16 decembrie la Polul Sud.

Desigur, cine este autorul acestor rânduri, pentru a pune la îndoială realizarea indienilor? Ca unul care pe motor nu a ajuns niciodată mai departe de Bikes On Ice, o întâlnire moto de iarnă desfășurată pe vremuri la Hațeg,  trebuie să spun că realizarea mi se pare în mod sincer una ”stelară”. De aceea mă întreb, la fel ca și alți jurnaliști moto de ce singurul lucru care să ateste realizarea celor de la Royal Enfield este o poză super-pixelată, regăsită și într-un comunicat de presă, PDF, nu mai lung de o pagină și jumătate. Corecție, mai degrabă, regret și nu mă întreb.

Înțeleg că acolo chiar e iadul alb, dar să ne gândim la filmul ”14 vârfuri: nimic nu e imposibil”, o capodoperă de altfel a documentarelor de aventură: nepalezii au filmat bine merci la peste 8.000 de metri, ilustrând în detaliu, dar deloc bombastic, realizarea echipei magistral conduse de neînfricatul Nimsdai Purja. Și atunci te întrebi ce naiba de aparat foto/telefon au folosit Santosh și Dean, atunci când au ajuns la Polul Sud, marcat se pare cu un soi de acadea.

Scotocind Internetul pentru a vedea mai multe despre această aventură, am descoperit și canalul YouTube al Royal Enfield. Strategia indienilor nu e rea. Au luat poza pixelată și au făcut un mic filmuleț pe seama ei, cum altfel, decât tot pixelat! De altfel, cam toate clipurile de până acum sunt desprinse din epoca jocurilor pe 8 biți!

Totuși, în încercarea de a nu fi invidios pe indieni, am găsit și o explicație. Ținând cont de faptul că motoarele și riderii sunt actualmente pe drum către Union Glacier, pentru a ”prinde” un zbor de întoarcere în lumea civilizată, cam asta e tot ce s-a putut face. Internetul la Polul Sud, probabil prin satelit e scump și cei de la Royal Enfield, fac economie. Cam ăsta e și spiritul lui Royal Enfield Himalayan, cu al său motor de 411 cmc și 24 de cai putere. După cum spuneam și în titlu, ”buturuga mică răstoarnă polul mare”!

Așa că, așteptăm cuminți ca echipa de PR a Royal Enfield să se apuce de treabă și să opereze  în liniște pe 64 de biți, lăsăm și Netflix-ul pornit, poate, poate se pune de un nou documentar moto memorabil.

 

BMW Motorrad

Comentarii

comentarii

©2014 Motobikes.Toate drepturile rezervate!

RL GLOBAL ACTIV SERVICES. J40/16964/21.10.2008 RO 16864852 Adresa: Str. Dr. Taberei, nr 109, Bl. A7, Sc C, Ap. 33, Bucuresti.

MOTOBIKES aparține grupului de presă RL GLOBAL ACTIV SERVICES.

Log in with your credentials

sau    

Ați uitat datele dvs.?

Create Account