Cu BMW Concept F 450 GS aproape gata de producție, BMW Motorrad a pregătit un GS ce poate fi condus cu categoria A2 și care umple golul între G 310 și F 800/900.
„Deosebit de important pentru noi a fost obținerea celei mai bune manevrabilități pentru acest segment și împletirea performanței cu accesibilitatea. Plăcerea de condus pe șosea și în off-road este a fost o prioritate pentru acest BMW GS A2”, spune Sepp Mächler, Product Manager.
Design tipic BMW GS.
„BMW Concept F 450 GS are ADN-ul caracteristic familiei GS”, spune Alexander Buckan, șeful BMW Motorrad Design.
Similiară cu veriunea Trophy a BMW R 1300 GS, schema de culori albastru, alb și roșu cu culoarea de bază Racing Blue metalizat exprimă caracterul dinamic și axat pe off-road. .
Un nou bicilindru
Motorul cu doi cilindri paraleli a fost dezvoltat de la zero și, datorită unui offset special de aprindere, nefolosit până acum, spun cei de la BMW, are caracter și de abia așteaptă să fie turat. Oferă toți cei 48 CP permiși A2 și mult cuplu chiar și la turații mici. Este foarte compact și ușor, grație unor soluții inovatoare și al utilizării unor materiale precum magneziul. Suntem curioși să aflăm noi detalii, asta e tot ce se știe deocamdată.
Și pentru șasiu, BMW Concept F 450 GS impune noi standarde în acest segment, folosind tehnologie premium. „Am început dezvoltarea acestei motociclete de la o foaie albă. Scopul a fost să oferim o capacitate excelentă în off-road și, în același timp, o manevrabilitate agilă și precisă pentru șosea.
În consecință, BMW Concept F 450 GS este echipat cu o furcă inversată complet reglabilă și un amortizor cu amortizare dependentă de sarcină, bazându-ne pe tehnologia din raliuri și enduro. Este un vehicul senzațional de ușor, aproape de greutatea minimă necesară în clasa A2 de 175 kg”, spune Marc Weber, inginer principal al BMW Concept F 450 GS.
Echipare de top pentru siguranta si confort.
Inspirat de fratele mai mare, BMW R 1300 GS, Concept F 450 GS stabilește noi standarde și în domeniile siguranței și funcționalității din clasa sa: BMW Motorrad ABS Pro (în funcție de unghiul de înclinare), frâne de top și moduri de condus configurabile. Oferă BMW Connectivity prin ecranul TFT de 6,5 inchi.
O privire în viitor.
Întrebarea este: La ce ne-am putea aștepta într-o versiune de producție? Johann Simon, manager de proiect al vehiculului Concept F 450 GS, explică: „Fără compromisuri cu siguranță. Concept F 450 GS este foarte capabil în off-road. Vom regla doar înălțimea șeii pentru o mai bună accesibilitate și o manevrare mai ușoară. Ca o alternativă la jantele cu spițe de 19 inchi față și 17 inchi în spate, sunt de așteptat roțile din aluminiu turnat, în aceleași dimensiuni.” BMW Motorrad intenționează să prezinte o motocicletă de serie pe baza Concept F 450 GS în 2025.