CFMoto a prezentat varianta de serie a prototipului expus la EICMA sub numele de cod NK C-22.
Este vorba despre 800 NK, prescurtarea provenind de la Naked. Motocicleta se prezintă drept o alternativă interesantă noilor naked de 800 cmc, Honda CB750 Hornet sau Suzuki GSX-8S. Sau chiar proaspăt revenitului 790 Duke, de la care împrumută blocul motor LC8, Euro 5.
Noul naked rămâne fidel conceptului prezentat la EICMA, cu excepția basculei convenționale, care o înlocuiește pe cea tip monobraț și a evacuării finale. Conceptul prezentat la EICMA era înzestrat cu o evacuare dublă de la SC Project, care arăta senzațional. Aceasta a dispărut și chiar dacă nu apare în fotografiile arătate de chinezi, toba finală este una cât se poate de obișnuită.
Motocicleta cântărește 186 de kilograme în ordine de mers, iar în Europa se va vinde într-o versiune de 95 de cai putere, care se va putea limita, pentru categoria A2 la 47.5 cai. Jumătatea anului 2023 este termenul de livrare estimat și desigur, prețul este unul așteptat cu interes. Foarte multe detalii nu există în acest moment, ci doar aceste fotografii și câteva date sumare, necesare omologării pentru piața chineză.
CFMoto 800 NK reușește să se diferențieze de KTM 790 Duke, naked-ul reintrodus în acest an în gama producătorului austriac. Ba chiar, motocicleta a primit deja laude pentru designul bine indivizualizat și închegat, care arată că nu s-a recurs la stocurile de componente deja existente. Dar, aceasta înseamnă că nici nu ne putem aștepta la un preț de chilipir, precum în cazul CFMoto 650 NK, care în România costă sub 6.000 de euro, cu TVA inclus.
Vor exista două versiuni, diferențiate mai degrabă prin nivelul de electronică. După cum se poate observa, versiunea vopsită negru, cu numele de cod intern CF700-7A are un bord TFT mai mare, ceea ce nu duce cu gândul la un nivel de echipare superior, care să includă o platformă inerțială IMU cu șase axe.