O versiune carenată și ceva mai puternică a recent lansatului naked Suzuki GSX-8S este ceva cât se poate de posibil, existând deja câteva speculații pe această temă.
Un anumit Mich Superbike, designer de felul său, s-a jucat deja cu acest concept și a făcut-o într-o manieră cât se poate de credibilă. Această ipotetică sportivă de cilindree medie devine și mai posibilă, atunci când ne gândim că pe piață, modele precum Yamaha R7 și Aprilia RS 660 duc mai departe paradigma motocicletelor sportive. Chit că motoarele cu patru cilindri în linie par să își fi trăit traiul.
Dar, în peisajul actual, bicilindrul de 776 cmc, cu o putere de 83 de cai și un cuplu maxim de 78 Nm s-ar putea plasa ca performanțe chiar la mijloc între în Yamaha R7 și Aprilia RS 660. Intervalele de aprindere neuniforme, oferite de brațele de manivelă la 270 de grade sunt o caracteristică a fiecăruia dintre aceste modele.
Nu lipsește nici electronica, accelerația ride by wire, modurile de puterem sau quick-shifterul bi-direcțional fiind potrivite unei experiențe sportive de pilotaj, pe strada sau pe circuit. Furca inversată de la KYB cu o cursă de 130 mm se poate reconfigura facil pentru o astfel de misiune.
Și, când te gândești că și Honda este așteptată să se alăture acestei petreceri cu un posibil CBR750R, putem spune că trupa de șoc a anilor 2000 s-a regăsit!