Nișa motocicletelor sport era una înfloritoare nu cu așa mult timp în urmă, dar acum se află într-un con de umbră.
Parcă mai ieri un propulsor cu patru cilindri în linie era unul dezirabil pentru majoritatea motocicliștilor. Timpurile s-au schimbat, producătorii au renunțat la această formulă, iar nișa sportivelor de categoria mijlocie este păstrată în actualitate de modele precum Yamaha R7, Kawasaki Ninja 650 sau Aprilia RS660. Toate bicilindrice.
Într-adevăr, Honda CBR650R rămâne credincioasă paradigmei patru în linie, dar iată că în presa moto, din ce în ce mai multe publicații se întreabă de ce nu ar utiliza Honda noul propulsor bicilindric de 92 de cai pentru o sportivă medie? Mai ales că șasiul deja există, așa că dezvoltarea „pachetului final” nu ar trebui să fie prea dificilă.
Se pune mai degrabă problema vânzărilor pe care le-ar genera pentru Honda un astfel de model, cu o putere similară cu CBR650R. Din nou însă, o sportivă cu doi cilindri paraleli cu emblema Honda ar putea fi o alegere tentantă pentru tinerii care se gândesc să își cumpere o astfel de motocicletă.
Jurnaliștii japonezi de la Young Machine, care nu o dată au făcut previziuni care s-au adeverit, probabil și datorită conexiunilor cu industria moto din această țară, propun o randare care demonstrează cum ar putea arăta posibilă Honda CBR 750R. Ținând cont de prețul recomandat pentru noul Hornet, 8.550 de euro cu TVA inclus, o asemenea motocicletă ar trebui să reprezinte o ofertă atractivă.