Un nou Hornet, un nou Transalp, plus încă două motociclete, despre care se vorbește că vor fi un neo-retro și o sportivă populară.
Parcă pentru a pune capăt speculațiilor, Honda a prezentat mai multe detalii despre noul propulsor care va anima noul Hornet. Și nu numai, cu siguranță.
Este vorba despre doi cilindri paraleli de 755 cmc, cu o distribuție cu opt supape, tip Unicam. Puterea maximă este de 92 de cai (67,5 kW) la 9.500 de rpm, iar cuplul maxim de 75 Nm la 7.250 rpm. Propulsorul va păstra clasicul puseu de cuplu al Hornetului la turații înalte, dar va furniza și o porție copioasă de cuplu la turații mijlocii.
Arborele cotit cu manetoane la 270 de grade, cu ordine de aprindere neregulată asigură acel „puls” specific motoarelor V2, dar și o notă distinctivă a evacuării.
Iată ce spune Fuyuki Hosokova, project leader CBR1000RR-R Fireblade:

New Hornet Concept Update
„Hornet a fost întotdeauna o motocicletă foarte specială pentru Honda, care a combinat performanța cu agilitatea. Ne-am gândit îndelung ce dorim să oferim motocicliștilor cu o nouă Hornet, una adaptată timpurilor moderne. Am dorit să păstrăm modalitatea puternică de livrare a puterii la turații înalte, dar am vrut și ca motorul să ofere cuplu la turații joase și medii. Și, desigur, să combinăm toate aceastea cu manevrabilitate și agilitate, pentru a face din fiecare ieșire cu motocicleta, chiar și prin oraș, una cât mai distractivă. ”