Honda a anunțat o serie de actualizări pentru CMX500 Rebel și CMX11000 Rebel. Cele două motociclete dețin primele două locuri în topurile europene de vânzări de motociclete custom în 2023.
Honda CMX500, cea mai vândută motocicletă custom în Europa în 2021, 2022 și 2023 – primește mai multe upgrade-uri subtile menite să-i îmbunătățească impactul vizual, confortul și caracterul practic.
Noile tampoane ale amortizoarelor spate îmbunătățesc rulajul pe suprafețe mai aspre, în timp ce șaua a fost reprofilată, cu o nouă spumă de uretan. Aceasta fără a se modifica „pragul” de 690 mm. Poziția ghidonului a fost, de asemenea, reglată fin pentru a crea o poziție mai naturală și mai relaxată.
O tranziție ușoară între utilizarea cu pasager și pilotajul solo este facilitată prin șaua pasagerului și scărițele spate care sunt acum ușor de îndepărtat. Iar asta permite și montarea unei game mai largi de accesorii. Opționalele sunt organizate în pachete noi, dar sunt disponibile și individual. Ele includ: portbagaj, spătar, suporturi pentru rezervor, parbriz, genți de șa din nailon sau piele șamd.
CMX500 Rebel „S” vine cu un capac de far montat din fabrică și parbriz fumuriu, protecții pentru furcă în stil retro, o șa maro cu cusături matlate și roți în culoarea bronzului.
Apărut în 2021, CMX1100 Rebel primește și el o serie de îmbunătățiri, de la performanța motorului, confort, ergonomie și tehnologie.
Mai mult, există o nouă variantă, CMX1100SE Rebel, gata personalizat care emană un aspect și mai custom, grație capacului frontal în culori asorate, a manșoanelor pentru furcă special concepute, și a unei aripi față scurte, din gama de accesorii originale Honda. Intersant de știut, SE este și prima Honda de la RC213V-S încoace care vine din fabrică cu oglinzi stil bar-end.
Cele trei CMX1100 Rebel au ca și numitor comun o poziție mai relaxată de condus. Ghidoanele au fost deplasate înapoi și în sus, scărițele spre înainte, iar șeile sunt cu 10 mm mai groase. Șeile rămâne la 710 mm. Motor cu doi cilindri paraleli de 1.084 cmc a fost revizuit pentru 2025, cu un raport de compresie mai mare. Asta oferă un cuplu și mai puternic la turații joase și medii, iar nota sonoră a evăcuării este mai profundă.
Sistemul Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine trei moduri de condus implicite și o opțiune definită de utilizator care permite controlul asupra unui număr de parametri diferiți. Aceștia includ livrarea puterii motorului, frânarea motorului, nivelul HSTC (cu controlul Wheelie integrat) și programul de schimbare a transmisiei opționale cu dublu ambreiaj (DCT), actualizată și ea pentru un răspuns mai lin la viteză mică.
Un nou ecran TFT de cinci inchi are ecrane personalizabile și conectivitate smartphone prin intermediul Honda RoadSync, plus o mufă USB-C. Modelul 25YM CMX500 Rebel va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:
- Mat Dim Gray Metallic – nou
- Mat Gunpowder Black Metallic
Ediția CMX500 Rebel „S” va fi disponibilă în următoarea opțiune de culoare:
- Mat Gunpowder Black Metallic
- Candy Energy Orange – nou
CMX1100 Rebel va fi disponibil într-o culoare nouă Pearl Hawkseye Blue iar CMX1100T Rebel va fi disponibil în Iridium Grey Metallic, o altă culoare nouă.