La Salonul Auto de la Tokyo, Honda va fi una dintre mărcile cu cele mai multe noutăți. Acestea vor include reeditarea renumitelor Bol d’Or, în variante de cilindree de 1.300 și 400 cmc.
Tradiționalul Salon Auto de la Tokyo, ajuns deja la a 44-a ediție, este o ocazie foarte bună pentru producătorii japonezi de a-și prezenta noutățile și conceptele. Honda va expune circa 10 modele noi, printre care și conceptul Neowing despre care v-am mai vorbit.
Seria Bol d’Or, inspirată de celebra cursă de anduranță, a apărut la finalul anilor ’70 și s-a lansat în Europa odată cu CB750 și CB900F, urmate de versiunile F2 semicarenate, apoi, în primăvara lui ’83, de CB1100F, cu o carenă minusculă în jurul farului. În acea perioadă, Honda învingea în anduranță prin formidabilul cuplu Leon-Chemarin, apoi și Freddie Spencer a adus succesul pentru CB900 la Daytona.
La Salonul de la Tokyo, Honda va readuce la viață seriile speciale Bol d’Or, prin CB 400 și CB 1300. Modelele care vor fi prezentate oficial la finele lunii dispun de o evacuare Mugen pe versiunea de cilindree mare și de una Moriwaki pe CB400, destinată pieței japoneze.
Culoarea predominantă va fi negru (inclusiv la nivelul evacuării și al jambelor furcii) cu elemente decorative de culoare roșie.