Noua generatie a enduro-tourer-ului cel mai vandut din lume, BMW R 1200 GS, este supusa unei noi campanii de rechemare, care vizeaza de data aceasta posibilele probleme cauzate de variatia presiunii uleiului din motor.
Problema a fost publicata vineri si afecteaza unitatile produse intre octombrie 2012 si august 2013, cu numarul de omologare CE e1*2002/24*0584*.
Conform declaratiei publicate de BMW, „din cauza variatiilor de presiune a uleiului, garnitura de la iesirea din transmisie poate fi impinsa afara din carcasa cutiei de viteze. Ca rezultat, uleiul ar putea curge pe roata spate, existand un risc de accident.”
Proprietarii motocicletelor respective au primit deja o instiintare din partea producatorului bavarez, cu rugamintea de a duce motocicleta la un service autorizat BMW pentru efectuarea interventiei. Aceasta dureaza doar cateva minute si implica schimbarea garniturii cu una dubla. In majoritatea tarilor, importatorii BMW nu au recomandat sa nu se foloseasca motocicleta, cum a fost cazul cu problema la suspensia tourer-ului R 1200 RT.