KTM are un fel propriu de a atrage atentia. Dupa lansarea clipului (pe care il vedeti mai jos) cu peste 680.000 de vizualizari pe Youtube, producatorul austriac a lansat aceasta declaratie inainte de a prezenta monstruosul 1290 Super Duke R la festivalul vitezei de la Goodwood, din Anglia, pe 12 iulie: „Pilotul de teste din acest videoclip este inca in faza de recuperare. A fost nevoit sa-si recalibreze creierul la standardele inalte de performanta pe care nu le credea posibile. Fostul pilot de MotoGP, Jeremy McWilliams, va incerca sa piloteze aceasta bestie pe cele noua viraje ale cursei de coasta de 1,16 mile (1,9 km).”
Jeremy McWilliams, intrand in joc pentru a promova acest roadster prezentat la ultima editie a Salonului de la Milano, declara si el: „Este o onoare sa alerg la festivalul de la Goodwood, dar, sincer sa fiu, aceasta este motocicleta cea mai dementa pe care am pilotat-o vreodata, mai grav chiar decat un prototip de MotoGP. Sper sa pot stapani «Bestia» si sa ofer un spectacol frumos pentru fanii prezenti la Goodwood. Festivalul acesta se anunta memorabil!”
Si iata si fisa cu date tehnice publicata de KTM, intr-un stil plin de umor:
Motor: doi cilindri in V racit cu lichid, bazat pe cel de pe Superbike-ul RC8 R, echipat cu sistem Ride-by-Wire
Cilindree: mai mare ca oricand
Putere si cuplu: mult, foarte mult
Asistenta electronica: ABS, sistem de control al tractiunii, decuplabile (bineinteles)
Viteza maxima: in functie de greutatea si curajul pilotului
Cadru: cadru grila din crom-molibden
Bascula: monobrat din aluminiu
Suspensii: prototip WP: furca inversata cu cartus separat, amortizor spate montat pe sistem de parghii
Roti si pneuri: jante din aluminiu cu pneuri slick
Frane: Brembo Racing pe fata si pe spate
Greutate: incredibil de mica