KTM 790 Duke. Acum fix un an, KTM prefigura conceptul unui roadster cu un motor nou, bicilindru, în linie. Cu ocazia salonului moto EICMA de anul acesta vedem versiunea de serie a acestui model, echipată cu propulsorul LC8c.
Având în vedere pachetul tehnologic și performanța propulsorului, suntem ferm convinși că austriecii de la KTM vor să facă puțin deranj în curtea Trimph Street Triple, Yamaha MT-09 și Ducati Monster. Ca să nu mai vorbim de design-ul agresiv, accentuat atât de bine de culoarea tradițională, portocaliul.
Motorul LC8c, cu doi cilindri în linie, pune la roată 105 CP la 9.000 rpm și 86 Nm la 8.000 rpm. Sunt disponibile patru moduri de pilotaj – Rain, Street, Sport și Track. Opțional, se poate adăuga modul Supermoto (se poate dezactiva ABS-ul pentru roata spate). Suspensia WP care se asigură că toată această putere ajunge optim pe asfalt nu este reglabilă, din păcate. Cadrul de tip trellis integrează motorul ca element structural, inginerii austrieci reușind astfel să dea jos de pe motocicletă câteva kilograme. Același raționament să și în spatele adoptării unui rezervor de doar 14 litri. În acest fel, masa la gol a modelului 790 Duke punctează doar 169 kilograme.
KTM 790 Duke va veni echipat în standard cu cornering ABS, controlul tracțiunii cu senzor de înclinare, display TFT color și quick shifter.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=IKiZ4BQmHvs[/embedyt]